۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۵۲۹۴۵

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در مدرسه علمیه کوثر

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در مدرسه علمیه کوثر
طلاب جهادی مدرسه علمیه کوثر ورامین بیش از ۵۰ بسته معیشتی در رزمایش مؤمنانه توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: بسته‌های کمک معیشتی طلاب جهادی مدرسه علمیه کوثر ورامین در دو نوبت به نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی که بیش از 50 عدد می شد به همراه یک کارت هدیه 100 هزارتومانی بین نیازمندان توزیع شد.

شاکری از راه‌اندازی گروه جهادی با عنوان سردار سلیمانی به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با ویروس کووید19 خبر داد و اظهار داشت: اعضای گروه جهادی سردار سلیمانی از همان روزهای شیوع کرونا در کشور اقدام به تولید و دوخت هزاران ماسک و توزیع آن بین نیازمندان و کادر درمانی کردند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین با اشاره به اینکه بانوان جهادی این مدرسه در امر تجهیز و تغسیل اموات کرونایی حضوری پررنگ داشتند، ابراز کرد: برخی از طلاب این مدرسه به‌صورت خودجوش در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند تا این واجب الهی انجام شود.

وی افزود: همچنان طلاب حوزه علمیه کوثر در نقاهتگاه‌هایی که بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان در آنجا نگهداری می‌شوند مشغول به پرستاری و مراقبت از بیماران هستند.

شاکری به فعالیت طلاب و اساتید جهادی در فضای مجازی به‌منظور پاسخ به شبهات کرونایی و مشاوره اشاره و خاطرنشان کرد: مشاوران مدرسه به‌صورت تلفنی به افرادی که براثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی و یا مشکلات خانوادگی شده بودند مشاوره می دهند تا بتوانند از این طریق با این ویروس منحوس مقابله کنند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: همچنین کمک‌رسانی و پرستاری از بیماران کرونایی در منزل، خرید روزانه مایحتاج سالمندان، تهیه جهیزیه و غیره از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اعضای گروه جهادی سردار سلیمانی به شمار می‌رود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات