۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۵۲۹۷۶
پژوهشگر علوم سیاسی:

برخی غرب‌زدگان داخلی وابستگی خود به اسرائیل را کتمان می‌کنند

برخی غرب‌زدگان داخلی وابستگی خود به اسرائیل را کتمان می‌کنند
اسفندیار با بیان اینکه برخی از غرب زدگان داخلی منافع ملی را به مصالح امت اسلامی ترجیح می‌دهند، گفت: این افراد وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی پنهان می‌کند.

رجبعلی اسفندیار، رییس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، در گفت­‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا به تبیین راهکارهای وحدت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: استکبار جهانی با تمام قوا و با طرح معامله قرن به دنبال منحرف کردن مسأله فلسطین در افکار عمومی جهان است، تمام ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان در پی آزادی قدس هستند.

اسفندیار با بیان اینکه دفاع همه جانبه از فلسطین مسأله اصلی امت های اسلامی جهان است، گفت: موضع گیری های و اقدامات ترامپ در طرح خیانت آمیز معامله قرن و بخشیدن بلندی های جولان به رژیم اشغالگر قدس و قانونی دانستن شهرک سازی در کرانه های باختری، همچنین همراهی برخی سران خود فروخته کشورهای عرب در این مسأله، و حمله اسرائیل به پایگاه های مقاومت در منطقه خاورمیانه، شهادت سردار سلمیانی که پرچم دار آزادی قدس بود؛ اهمیت روز قدس امسال را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در جهان نمی‌تواند سبب فراموشی آرمان های فلسطین شود، گفت: لیبراییسم غربی امیداوارند که با وجود شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان، امسال راهپیمایی ها و همایش های در موضوع روز قدس و علیه رژیم صیهونیستی کمرنگ جلوه کنند.

این پژوهشگر علوم سیاسی بیان کرد: جوانان مسلمان و آزادی خواه جهان در زمینه دفاع از امت مظلوم فلسطین عقب نشینی نکرده­ اند و از چندین هفته قبل اقداماتی همچون برگزاری همایش ­ها و سخنرانی و فضای مجازی در این زمینه انجام داده اند؛ از این رو قدرت نرمی علیه رژیم اشغالگر قدس در امت های اسلامی به وجود آمده است.

اسفندیار بیان کرد: ملت ها مسلمانان در سال های گذشته با حضور در راهپیمایی ها و تجمعات به دفاع همه جانبه از امت اسلامی پرداخته اند و امسال به گونه های دیگر به مبارزه با رژیم اشغالگر قدس خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برخی از غرب زدگان داخلی منافع ملی را به مصالح امت اسلامی ترجیح می دهند، گفت: برخی غرب زدگان داخلی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی پنهان می کند؛ اما در داخل کشور اهداف آنها را دنبال می کنند و آنها با بهانه جویی های متعدد به دنبال عدم دفاع از امت مظلوم فلسطین هستند.

اسفندیار دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم را از براهین قطعی عقلی دانست و گفت: اگر کشورهای اسلامی در برابر رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کنند، آنها به غصب منطقه کوچکی از خاورمیانه قناعت نخواهد کرد و قصد اشغالگری تمام کشورهای منطقه را خواهند داشت./998/ت302/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات