۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۰۰۱
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

قدس چراغ راهنمای ایمان و استقامت است

قدس چراغ راهنمای ایمان و استقامت است
حجت الاسلام قطبی راهپیمایی روز قدس را راهنمای تقویت ایمان و استقامت انسان عنوان کرد و گفت: باید روح راهپیمایی روز قدس را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در یادداشت اختصاصی برای خبرگزاری رسا به ارائه راهکارهایی پیرامون زنده نگه داشتن روح راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط کنونی و عدم برگزاری راهپیمایی در کشور پرداخت.

متن یادداشت حجت الاسلام قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بدین شرح است:

قدس، یک نشانه است از توجّه انسان به کانون عبادت و معنویت و قبله عبودیتِ خالق هستی. یک نشانه است برای پایداری و پایمردی در برابر ظلم و ستم، یک نشانه است برای تسلیم نشدن در برابر استعمار و استکبار، یک نشانه است برای آزادی و آزادگی.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به احتمال زیاد امکان انجام راهپیمایی در این روز فراهم نباشد بر این اساس باید با روش‌های جایگزین، راهنما بودن قدس برای آزادی و آزادگی و مقاومت و پایداری را نشان داد و روح راهپیمایی که همانا راهنمایی انسان در تقویت ایمان و استقامت است را زنده نگه داشت.

برخی از روش‌های جایگزین عبارتند از:
زنجیره انسانیِ طولی در مسیر خیابان‌ها با حفظ فاصله هوشمند، راهپیمایی سواره با خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه، نصب پرچم‌های کوچک با شُعار مرگ بر اسرائیل بر در خانه‌ها و مغازه‌ها، سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل در ساعتی از شب بر پشت بام خانه‌ها به صورت همزمان، سخنرانی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و پخش زنده و همزمان در همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، اجرای پتیشن و امضای مجازی با شعار مرگ بر اسرائیل، ترند ساختن هشتگ مرگ بر اسرائیل، ثبت لوکیشن نقاط کانونی اهتزاز پرچم ایران و فلسطین در گوگل مَپ، انتشار ویدیوهای مردمیِ مرگ بر اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مرگ بر اسرائیل، مواسات قدس و فلسطین و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای مردم مظلوم فلسطین، استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌ها و فضای مجازی شامل استوری، استاتوس، ریتوییت، تگ و ... بازنشر انبوه تصاویر مشارکت مردم در راهپیمایی های ۴۰ سال گذشته در تلویزیون و شبکه‌های مجازی، برای تحقق کامل این موارد لازم است از چند روز قبل از طریق رسانه‌های صوتی و تصویری موج سازی و فضا سازی در این خصوص صورت پذیرد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
ان شاالله بزودی مسجد الاقصی آزاد خواهد شد
0
0