۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۵۳۰۱۴
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

شهید سلیمانی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد

شهید سلیمانی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد
سردار معروفی گفت: تندیس اخلاق و ادب و عرفان را باید به حاج قاسم سلیمانی داد، زیرا بهترین فرد از جهت اخلاق و ادب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان شب گذشته در برنامه دلدادگی هیات رزمندگان اسلام در مسجد گنج کرمان، با اشاره به این که سپاه و بسیج در جنگ دفاع مقدس نقشی پررنگ در پیروزی ملت ایران در کارنامه دارند، گفت: اگر امروز در کشور بسیج و سپاه نباشد، خیانت‌ها در کشور علیه انقلاب اسلامی ایران، زیاد می‌شود.

وی افزود: نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی جنگ هشت ساله ایران، نقشی بی نظیر بوده که با برنامه ریزی و تفکر فوق العاده خود توانست جنگ را اداره و دشمن را از مرز‌های کشور بیرون کند.

سردار معروفی با بیان این که حاج قاسم سلیمانی در میدان مبارزه با دشمن با قاطعیت با افراد صحبت می‌کرد، بیان داشت: عطوفت و مهربانی شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه انسان‌ها ثابت شده است که در جنگ هشت سال دفاع مقدس با تمام قاطعیت با همرزمان خود با مهربانی و دلسوزانه صحبت می‌کرد.

وی با توجه به این که شهید کاظمی فاتح جنگ و حاج قاسم سلیمانی حافظ خرمشهر است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اسبابی که خرمشهر آزاد شد، فرماندهی منظم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی به گردن تمام انسان‌های دنیا حق دارد، ادامه داد: تندیس اخلاق و ادب و عرفان را باید به حاج قاسم سلیمانی بدهیم، زیرا بهترین فرد از جهت اخلاق و ادب است.

سردار معروفی در پایان با اشاره به این که شهید سلیمانی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد، گفت: سرباز انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی است و از خداوند همیشه می خواست که شهید راه انقلاب اسلامی شود./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات