۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۵۳۱۱۲
رییس کل دادگستری خوزستان:

سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از کشور نقش مؤثری دارد

سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از کشور نقش مؤثری دارد
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: سپاه پاسداران افزون بر عمل به وظیفه ذاتی اش در عرصه‌های  خدمت رسانی، سازندگی و محرومیت زدایی، نقش سازنده و مؤثری را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، عصر امروز در نشست با فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت فرماندهان و پرسنل آن قرارگاه در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا کرد امروز نیز در شرایط حساس ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) خالصانه و جهادی در زمینه های مختلف از قبیل تجهیزات پزشکی، بهداشتی، بیمارستانی، ضدعفونی و گندزدایی با بسیج همه امکانات خود در کنار مردم به نحوه احسن به خدمت رسانی می پردازد که جا دارد از تلاش، زحمات و خدمات پاسداران عزیز این نهاد انقلابی تشکر و قدردانی کرد.

وی بر لزوم محرومیت زدایی در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزهای کشور تاکید کرد و گفت: ایجاد کسب و کار مطلوب، محرومیت زدایی و فرهنگ سازی در مناطق مرزی کشور در برقراری امنیت پایدار تأثیر بسزایی دارد و سپاه در این زمینه کارهای خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان خوزستان در راستای ایجاد امنیت روانی، فیزیکی، اعتقادی و دینی مردم و همچنین در عرصه های خدمت رسانی، سازندگی و محرومیت زدایی آمادگی دارد با هم افزایی و رفع برخی موانع با سپاه و دیگر نهادها همکاری و تعامل سازنده داشته باشد.

رییس دستگاه قضایی استان افزود: دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران نیز ریشه در رویكرد انقلابی این نهاد مقدس دارد، وجود سپاه به خاطر رویكرد انقلابی و حركت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی واقعیتی شیرین برای کشور و تلخ برای دشمنان این نظام است و دشمن همیشه با تبلیغات خود به دنبال تضعیف سپاه بوده اما مردمی بودن این نهاد نگذاشته اهداف شوم آنها تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره اسرائیل، اظهار کرد: مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما به این جمله رهبری عزیز اعتقاد راسخ داریم و این وعده حتما تحقق پیدا خواهد کرد به شرط اینکه مبارزه‌ منسجم و همگانی فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها ادامه داشته باشد./۹۴۵۶/پ310/ف

حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
سپاه مایه برکات زیادی در کشور شده است
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محرز که متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران است، در دوران شیوع کرونا به یکی از مهم‌ترین چهره‌ها و منابع خبری تبدیل شده است. او در گفتگو با شماره تازه نشریه اندیشه پویا به پرسشی بسیار مهم و البته ابهامی بزرگ درباره منشا آلودگی ایران به ویروس پاسخ داد.
دکتر محرز درباره اینکه آیا واقعا کرونا از قم به دیگر شهرهای ایران رفت یا از یک نقطه دیگر گفت: بعد از شروع اپیدمی یک گروه اپیدمولوژیست بسیار ماهر به ریاست دکتر حقدوست کار را شروع کرد. اوایل می‌گفتند یک تاجر عرب که بین ابران و چین فعالیت می‌کرده، ویروس را از چین با خودش آورده است. بعد گروه به این احتمال رسید که قبل از قم دانشجویی از ووهان برای دیدن خانواده‌اش به گیلان آمده است.
این متخصص بیماری‌های عفونی در گفتگو با اندیشه پویا ادامه داد: ایام سال نو چینی‌ها بود و رفت و آمد کارگران چینی هم زیاد. برخلاف دیگر کشورها، ایران مرزهای هوایی خود را با چین نبسته بود. بدشانسی هم این بود که در اوج فراگیری آنفلوانزا بودیم و همه بیماران بدحال را به حساب آنفلوانزا می‌گذاشتیم. وقتی اعلام شد اولین مورد مثبت در قم دیده شده، بنا را گذاشتیم بر ورود بیماری از قم اما وقتی اپیدمولوژیست‌ها شروع به بررسی کردند، نظرشان این شد که ورود کرونا از گیلان بوده است.
0
0