۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۶۵۳۱۲۴
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

شهید سلیمانی الگوی عملی ولایتمداری است

شهید سلیمانی الگوی عملی ولایتمداری است
سردار معروفی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، عمل کردن به فرامین رهبری و امام را با عمل به مردم نشان داد و تمام زندگی خود را فدای رهبری و انقلاب کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان امشب در برنامه سحر‌های دلدادگی هیات رزمندگان اسلام در مسجد تاریخی گنج کرمان، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پیرو واقعی امام و رهبری بودند.
 
وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، عمل کردن به فرامین رهبری و امام را با عمل به مردم نشان داد و تمام زندگی خود را فدای رهبری و انقلاب کرد.
 
سردار معروفی با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی شهید راه ولایت هستند، ابراز داشت: عشق سردار سلیمانی در دل همه مردم ایران بوده و تمام نشدنی است.
 
وی با اشاره به این که شهید سپهبد سلیمانی تمام عملیات‌های خود را با نام یا زهرا شروع می‌کرد و اراده خاصی نسبت به بی بی دو عالم داشت، خاطرنشان کرد: از جهت عبادی شهید سلیمانی الگویی برای تمام مردم شمرده می‌شود، زیرا اعتقاد به نماز شب را باید از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم که هیچ وقت نماز شب این شهید بزرگوار ترک نمی‌شد.
 
فرمانده سپاه ثارلله کرمان با بیان این که توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) از دیگر خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بوده، ادامه داد: حاج قاسم اعتقاد خاصی نسبت به فرامین رهبری در زندگی خود داشت و به تک تک جملات رهبری عمل می‌کرد.
 
وی تصریح کرد: نظام سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی همان اعتقاد رهبری به سیاست بوده که حکومت، حکومت امام زمان (عج) است و باید این پرچم را به دست حضرت برسانیم.

سردار معروفی با بیان این که شهید سلیمانی انقلاب را به مردم تعریف می‌کرد، اظهار داشت: مردم انقلاب اسلامی هستند و تمام سختی‌ها و شیرینی‌ها روی دوش مردم است و شهید سلیمانی خودش را فدای مردم کرد.
 
وی ادامه داد: گذشت از گناه، مال، آبرو، خانواده و از جان را باید از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم، زیرا تمام زندگی خود را در راه رهبری و مردم صرف کرد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با اشاره به این که باید اعتقاد به شهید شدن داشته باشیم تا شهید شویم، گفت: شهید سلیمانی برای ماموریت‌ها خود حتی یک ریال هم حق ماموریت دریافت نکرد. /۱۳۸۰/پ310/ق
ارسال نظرات