۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۱۶۹

گام چهارم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در اردبیل آغاز شد

گام چهارم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در اردبیل آغاز شد
فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، گام چهارم از مرحله اول رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حسن دهقانی‌نیا در رزمایش کمک مومنانه در اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری گام چهارم از مرحله اول رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در اردبیل آغاز شد.

وی از توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان جامعه خبر داد و افزود: در گام چهارم از مرحله اول این رزمایش بزرگ 3 هزار بسته کمک معیشتی با اقلام غذایی در بین اقشار نیازمند و محروم سطح شهرستان اردبیل به همت نیروهای جهادی توزیع شد.

دهقانی ارزش هر بسته معیشتی را 300 هزار تومان دانست و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی حاوی اقلام غذایی و خوراکی همچون روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، لوبیا، نخود، ماکارونی و گوشت مرغ هستند که در مجموع به ارزش 300 هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل با اشاره تداوم رزمایش همدلی کمک مومنانه در اردبیل بیان کرد: تا الان 11 هزار بسته غذایی توزیع شده و تا عید فطر 14 هزار بسته دیگر نیز در بین نیازمندان شهرستان اردبیل توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در دوران کرونا برخی از اقشار جامعه کسب و کارشان به علت شیوع این بیماری منحوس تعطیل و یا دچار ضرر و زیان شده است که تلاش می‌کنیم با حفظ کرامت و آبروی این اشخاص بسته‌های معیشتی به دست آنان برسد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات