۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۵۳۲۲۶
حجت الاسلام صادقی:

رژیم صهیونیستی به پایان حیات ننگین خود نزدیک‌ شده است

رژیم صهیونیستی به پایان حیات ننگین خود نزدیک‌ شده است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به پایان حیات ننگین خود نزدیک‌ شده است، گفت: روز قدس، روز افول و نابودی کامل این رژیم جنایت کار است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز مهم را فرصتی برای رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به دنیا دانست و گفت: روز جهانی قدس ضربه مهلکی بر پیکره نیمه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
 
وی با بیان این که امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر اشغال گری‌های رژیم صهیونیستی به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، افزود: این مطالبه به حق در سایه روشنگری‌های ملت بزرگ ایران از جنایت‌های غاصبان صهیونیست به دست آمده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم صهیونیستی هر روز به پایان حیات ننگین خود نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم بزرگداشت روز قدس، افول و نابودی کامل این رژیم جنایت کار را تسریع خواهد کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و دینی است، تصریح کرد: این وظیفه همه مسلمانان جهان است که حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که جنایت‌های هفتاد سال اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین دل هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار می‌کند، بیان داشت: متأسفانه این جنایت‌های آشکار در سایه سکوت و عدم موضع گیری مجامع بین المللی و همچنین کشور‌های مدعی حقوق بشر صورت گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، جمهوری اسلامی ایران را تنها کشوری دانست و که در طول دهه‌های اخیر همواره قاطعانه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است، افزود: اما برخی سران کشور‌های عرب منطقه با سکوت خود بر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی مهر تأیید زدند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز دیگر زمان سکوت کشور‌های اسلامی در برابر این جنایت‌ها نیست، تصریح کرد: کشور‌های اسلامی جهان باید با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، زمینه ساز دلگرمی گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مبارزه با این رژیم جنایت کار و اشغال گر شوند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغال گر قدس را خیانتی بزرگ و نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: روز قدس فرصتی است تا همه مسلمانان جهان به دور از هر گونه اختلافی در جهت احقاق حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین در صحنه حاضر شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تنها راه پیروزی مردم فلسطین در برابر اشغال گران قدس را ایستادگی و مقاومت آن‌ها دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان می‌کوشند تا جامعه اسلامی را از هدف اصلی خود یعنی آزادی قدس شریف منحرف کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات