۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۵۳۲۳۰
امام جمعه الشتر:

روز قدس، روز بیداری مسلمانان در دفاع از آرمان های اسلام است

روز قدس، روز بیداری مسلمانان در دفاع از آرمان های اسلام است
امام جمعه الشتر روز قدس را روز بیداری جهان اسلام خواند و گفت: در قدس امسال با سکوت معنادارمان اعتقادات خود را در دفاع از آرمان های امت اسلام فریاد می زنیم.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت روز جهانی قدس بیان داشت: امروز جبهه جهانی استکباربه سردمداری آمریکا و اسراییل به دنبال حذف جبهه الله و امت اسلامی هستند.

وی افزود: نمونه این مبارزات را در سرزمین امت فلسطین می بینیم و فلسطین به عنوان ناموس امت اسلامی است و کوتاهی در دفاع از قدس شریف برای امت اسلامی گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به آموزش اسلام ناب است و این به معنای آن است که ما دست از آرمان های امت اسلام نکشیده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: با گذشت چهل سال می بینیم که روز به روز چهره منحوس آمریکا و اسراییل روشن تر می شود و این روشنگری توسط فرزندان ایران اسلامی انجام شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه به فرموده امام راحل روز قدس، روز بیداری مسلمانان در دفاع از آرمان ها و روز شکست رژیم صهیونیستی است، گفت: روز جهانی قدس روز مقاموت امت اسلام است.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به علت شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در این روز جهانی، ویژه بوده و در این روز شاهد روشنگری حکیمانه ایشان برای ادامه راه پر افتخار ملت های مسلمان منطقه و جبهه مقاومت خواهیم بود.

امام جمعه الشتر بیان کرد: گرچه شیوع ویروس کرونا مانع ساختار اجتماعی در روز قدس شده است و اما امسال با شیوه ای متفاوت عقیده و اعتقاد خود را در روز قدس اعلام می داریم.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: مشت های گره کرده ما تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و با سکوت معنادار خود در روز قدس اعتقادمان را فریاد می زنیم و باورهایمان را در قالب جبهه مقاومت منتشر خواهیم کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات