۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۳۲۳۶
در دیدار مدیر کل محیط زیست مازندران مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه ساری از وجود موانع قانونی در مسیر توسعه محیط زیست

انتقاد امام جمعه ساری از وجود موانع قانونی در مسیر توسعه محیط زیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وجود موانع قانونی در مسیر توسعه محیط زیست استان ،بر هم‌افزایی در رفع این مشکلات قانونی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با مدیرکل محیط زیست استان با انتقاد از وجود موانع قانونی در مسیر توسعه محیط زیست استان بر هم‌افزایی در رفع این مشکلات قانونی تأکید کرد.
 
حجت الاسلام المسلمین لائینی با تأکید براین که موضوع حفظ محیط زیست باید در استان جدی گرفته شود، تصریح کرد: باید در راستای توسعه زیستی محیطی استان در همه بخش‌ها، موانع و مشکلات قانونی با همکاری دستگاه‌های مرتبط رفع شود.
 
وی افزود: موضوعات مختلف در زمره محیط‌ زیست در برخی موارد جنبه امر به معروف و نهی از منکر را دارد که بهتر است در مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح و بررسی شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مازندران در بحث محیط زیست نیازمند توجه ملی و استانی است بر شناسایی نقاط ضعف و قوت موانع زیست محیطی در استان تاکید کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مازندران استانی سرشار از مواهب الهی است و بی شک خدمات ملی با امکانات استانی کارساز نمی‌شود به همین دلیل در بخش محیط زیست انتظار می رود نگاه ملی و استانی بیشتر شود.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که مازندران با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی که دارد در طول سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است، بیان داشت: به همین دلیل تنها با امکانات استانی نمی توان در اداره امور موفق عمل کرد./950/پ310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات