۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۵۳۲۸۳
مدیر حوزه علمیه زنجان:

سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس سبب برجستگی مضاعف این روز در دنیا خواهد شد

سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس سبب برجستگی مضاعف این روز در دنیا خواهد شد
مدیر حوزه علمیه زنجان تصمیم رهبر انقلاب برای سخنرانی در روز قدس را حکیمانه خواند و گفت: این سخنرانی امید تازه ای به دل‌های مستضعفان دنیا خواهد بخشید.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، زنده نگه داشتن روز جهانی قدس را یکی از وظایف مهم امت اسلامی دانست و گفت: عجین شدن روز جهانی قدس با ماه میهمانی خدا، پیام آور عدم وجود منافات میان مبارزه با استکبار و معنویت است.

حجت الاسلام جعفری نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی به نام روز قدس را حرکتی هوشمندانه عنوان کرد و افزود: این نام‌گذاری نشان دهنده این است که روزه داران ماه مبارک رمضان نمی توانند از مسائل سیاسی جهان و رنج های مظلومین غافل باشند.

مدیر حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم دولتی است، اظهار داشت: احساسات ضد استکباری مردم نشان می دهد که شهادت حاج قاسم سلیمانی هیچ خللی در حرکت عظیم ملت ایران ایجاد نکرده است.

وی زنده نگه داشتن روز قدس را در راستای انتقام خون حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: روز قدس امسال باید برجسته تر از سالهای گذشته باشد تا به همگان اثبات شود که حرکت عدالت خواهانه مردم ایران وابسته به اشخاص نیست و یک حرکت عمومی است.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا که مسؤولان تصمیم به عدم برگزاری راهپیمایی در روز قدس گرفته‌اند باید تدابیری اندیشیده شود تا پیام والای این روز به تمامی دنیا مخابره شود.

مدیر حوزه علمیه زنجان تصمیم رهبر انقلاب برای سخنرانی در روز قدس را حکیمانه خواند و اظهار داشت: این سخنرانی بسیار مهم در شرایط عدم برگزاری راهپیمایی سبب برجسته شدن این روز در دنیا خواهد شد و امید تازه ای را در دل‌های مستضعفان عالم ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن بزدلانه سردار سلیمانی سبب تقویت و نفوذ گفتمان مقاومت در جهان شده است، ابراز کرد: در روز قدس امسال به دشمنان ثابت خواهد شد که شهادت سردار سلیمانی سبب تقویت راه او و اهمیت مضاعف مسئله فلسطین شده است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات