۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۳۲۹۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه:

فعالان فضای مجازی نقش مهمی در بزرگداشت روز قدس دارند

فعالان فضای مجازی نقش مهمی در بزرگداشت روز قدس دارند
حجت الاسلام برهانی گفت: افراد فعال در عرصه فضای مجازی به ویژه اینستاگرام برای هشتگ گذاری محتوای مربوط به روز قدس ورود فعال‌تر و موثرتری داشته باشند.
حجت الاسلام حسن برهانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حمایت از فلسطین و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امسال با توجه به انتشار بیماری کرونا و در نظر گرفتن اولویت سلامت مردم، این حمایت و بزرگداشت به صورت راهپیمایی نخواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه بیان داشت: مسؤولان مساجد و حسینیه‌ها برای پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، از مأذنه‌ها با در نظر گرفتن شرط عدم مزاحمت برای همسایگان اقدام کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افراد فعال در عرصه فضای مجازی به ویژه اینستاگرام برای هشتگ گذاری محتوای مربوط به روز قدس ورود فعال‌تر و موثرتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: شاعران و هنرمندان ارجمند و فرهیخته با قصیده سرایی و هنر خویش، مجد و شکوه روز قدس و همچنین مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر بکشانند.

حجت الاسلام برهانی ادامه داد: فضلا و مبلغان بزرگوار همچون سنوات گذشته اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی کنند و چهره حقیقی اسرائیل و آمریکای جنایتکار و سکوت و رویکرد ذلیلانه برخی کشور‌های عربی را با استناد به آیات کریمه قرآن کریم آشکار و محکوم سازند.

وی از معلمان خواست تا از راه سامانه درسی شاد و بقیه کانال‌های ارتباطی حوزه آموزش و پرورش، دقایقی را به روشنگری و آشناسازی جوانان و دانش آموزان با کیفیت شکل گیری غده سرطانی اسرائیل در منطقه اختصاص بدهند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرامحمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
انشاءالله بزودی نماز را به امامت امام زمان درقدس برگزار می کنیم.
0
0