۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۵۳۲۷۳
امام جمعه سوسنگرد:

روز قدس، روز بیداری مسلمانان و خروش علیه ظلم است

روز قدس، روز بیداری مسلمانان و خروش علیه ظلم است
امام جمعه سوسنگرد روز قدس را روز برآمدن امواج خروشان ملت‌ها علیه ظلم و ستم و روز بیداری و اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان و مستکبران جهان برشمرد.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امروز دنیای استکبار و استعمار به سردمداری رژیم غاصب صهیونیستی با ترفند‌ها و ابزار‌های مختلف تلاش به دوری فلسطینی‌ها از سرزمین مادری شان دارد، اظهار داشت: بر همه مسلمانان آزاده جهان واجب است در مقابل این ستم ایستادگی کنند، رژیم اشغالگر قدس با تمام ابزار جنگی خود در مقابل جوانان دلیر فلسطینی که با جان برای دفاع از سرزمین شان مبارزه می‌کنند، قرار گرفته و جهانیان هم این ظلم و ستم را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به اینکه ملت ایران همواره روح آزادی خواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: ملت ایران دفاع از عدالت و ملت‌های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان‌های خود قرارداده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد بیان داشت: هوشیاری گسترده مردم در بزرگداشت روز جهانی قدس و لبیک گویی به ندای امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمود‌های حکیمانه رهبر انقلاب انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام شمیل پور با بیان اینکه مردم مؤمن، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان دشت آزادگان  بار دیگر با بصیرت خود در بزرگداشت روز جهانی قدس خواهند کوشید، عنوان داشت: به دلیل گسترش هرچه بیشتر و وسیع‌تر ویروس منحوس کرونا، مردم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کرده و بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری دام را از طریق رسانه ملی بطور مستقیم مشاهده می‌کنند.

وی روز قدس را روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحادشان در برابر دشمنان و مستکبران جهان برشمرد و گفت: روز قدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز و ثمره دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

امام جمعه سوسنگرد روز قدس را روز مستضعفان و اسلام برشمرد و افزود: روز قدس روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‏ رود و همه ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتار‌های ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می‌کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات