۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۵۲۶۰۱
در اهواز؛

راهپیمایی روز قدس به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود
حجت الاسلام قربانی با اشاره به جمعه پایانی ماه رمضان و روز جهانی قدس، گفت: امسال به دلیل شرایط موجود، راهپیمایی روز جهانی قدس، به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط موجود، راهپیمایی روز جهانی قدس، به صورت رژه خودرویی و موتوری صورت خواهد گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه جلسات برای تعیین زمان و مکان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مکان و زمان از سوی رسانه استانی به اطلاع همگان خواهد رسید البته در شهرستان‌هایی که وضعیت سفید اعلام شود، تدابیر دیگری اتخاذ می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی عنوان داشت: در شهر‌هایی که وضعیت سفید اعلام شود، راهپیمایی روز جهانی قدس پس از اقامه نمازجمعه و با جمعیت بسیار محدود برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: شهر‌هایی که وضعیت شان سفید نباشد در راستای رعایت پروتکل‌ها و آیین نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت رژه موتوری و ماشینی است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
اللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ
0
0