۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۱۲۲

بازگشایی مساجد خوزستان برای اقامه نماز عید فطر

بازگشایی مساجد خوزستان برای اقامه نماز عید فطر
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی اماکن دینی و اداری گفت: مساجد استان فقط برای اقامه نماز عید فطر بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رضا نجاتی، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا ناشی از کرونا ویروس خوزستان در جمع خبرنگاران، بیان داشت: همه ادارات و شرکت ها از امروز تا روز چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۲ فعال هستند ضمن اینکه از پنج شنبه تا پایان عید فطر همه ادارات و اصناف، شرکت ها و بازارها تعطیل خواهند بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا ویروس اظهار داشت: همه اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند، از امروز فعال هستند و اصناف ضروری از ساعت ۹ تا ۲۲ و اصناف غیرضروری از ساعت ۹ تا ۲۱ فعال خواهند بود.

نجاتی ادامه داد: همه آرامستان ها تا پایان تعطیلات عید فطر بسته خواهند بود و ورود بدان ها ممنوع است و فرمانداران با نظارت اعضای شورای تامین، نظارت لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با بازگشایی مساجد گفت: مساجد همه استان فقط برای اقامه نماز عید فطر باز خواهند بود و در مصلاها نماز عید فطر برگزار نخواهد شد ضمن اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس فقط در محل برگزاری نمازجمعه با سخنرانی و قرائت قطعنامه صورت می گیرد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا خوزستان با اشاره به روند کاهش ابتلا به کرونا در استان طی روزهای اخیر گفت: همه ادارات و بانک ها و اصناف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و کارکنان و ارباب رجوع با ماسک های بهداشتی حاضر شوند./۹۴۵۶/پ203/ق

حاتم شرفی
ارسال نظرات