۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۳۲۵

پیاده‌روی بزرگ الی بیت المقدس در استان اردبیل برگزار می‌شود

پیاده‌روی بزرگ الی بیت المقدس در استان اردبیل برگزار می‌شود
مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا استان اردبیل از برگزاری پیاده‌روی بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی حسن‌زاده اظهار داشت: در راستای گرامیداشت روز قدس پیاده‌روی بزرگ الی بیت المقدس در سطح شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این پیاده‌روی را گرامیداشت روز قدس دانست و افزود: این پیاده‌روی بزرگ با هدف گرامیداشت و بزرگداشت روز قدس و با شعار "راه ما از کربلا میگذرد" بعد از ظهر روز سه شنبه برگزار می شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه در کنار پیاده‌روی برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت تصریح کرد:‌ کنار پیاده‌روی برنامه‌های متنوعی همچون چاوش خوانی، اقامه نماز مغرب و عشاء، قرائت زیارت عاشورا، کاشت نهال زیتون و افطاری ساده خواهیم داشت.

مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این پیاده‌روی در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، کوثر، نمین و مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مراسم در اردبیل از مهدیه آغاز و تا سه راه کورائیم، در شهرستان گرمی از خروجی شهر آغاز و به سمت شهرک ولیعصر، در شهرستان کوثر از مقابل بیمارستان امام خمینی آغاز و تا سه راه فاراب، در ️شهرستان نمین از مقابل مسجد جامع آغاز و تا میدان جانبازان، و در ️شهرستان مشگین‌شهر نیز از مقابل مسجد امیرالمومنین آغاز و به سمت دروازه اردبیل ادامه خواهد یافت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات