۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۵۳۴۳۷
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

تا نابودی صهیونیسم مبارزه ادامه دارد

تا نابودی صهیونیسم مبارزه ادامه دارد
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: بر اساس مبانی قرآنی و روایی تا زمان حضور صهیونیسم در قدس موظف به مبارزه هستیم. باید آنها را از میان برداشت تا آرامش به همه جوامع بشری بازگردد.

حجت الاسلام والمسلیمن احمد فرخ فال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مبانی قرآنی و روایی دفاع از مردم فلسطین اظهار کرد: توجه و اهتمام به انسان های مظلوم و تحت ظلم استکبار از مباحث مبنایی در فرهنگ دینی اسلام به شمار می رود.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: روایت «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» از پیامبراکرم(ص) از جمله کلمات مبنایی در دفاع از مظلوم است.

وی با بیان این که مسلمانان همان گونه موظف به مودت و محبت به یکدیگر هستند، موظف به مقابله با دشمنان خدا، مقاومت و ایستادگی نیز هستند، ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب ما موظف به جهاد کبیر هستیم یعنی باید نسبت به یکدیگر با محبت و نسبت به دشمنان خدا با شدت و قوت مبارزه کرد چنانچه در قرآن کریم آمده است « مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ».

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: غاصبین قبله اول مسلمانان یعنی قدس، کفار هستند؛ با شیطنت پیر استعمار یعنی انگلیس و ادامه حمایت و پشتیبانی جدی از سوی استکبار یعنی آمریکای ظالم، این غصب و ظلم نسبت به مسلمانان ادامه پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کبیر به معنای نهراسیدن از متجاوزان به ممالک، حیثیت و منافع اسلام و مسلمین و دشمن دانستن دشمنان مسلمین است؛ بنابراین اسلامی که راه سازش با دشمنان خدا را در پیش گرفته اسلامی آمریکایی و تشیع لندنی است.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر این که بر اساس مبانی قرآنی و روایی تا زمان حضور صهیونیسم در قدس موظف به مبارزه هستیم، اظهار کرد: در قدس ظلمه به جهان بشریت صورت گرفته نه اسلام زیرا پیش از حضور صهیونیسم تمامی ادیان با برادری در قدس زندگی می کردند اما صهیونیسم به گونه ای عمل کرده که قدس را از اسلام و ادیان الهی گرفته است.

وی با اشاره به شعار صهیونیسم مبنی بر از نیل تا فرات اظهار کرد: صهیونیسم می خواهد بر تمام بشریت تسلط داشته باشد و بحث اسلام یا غیر اسلام نیست بنابراین صهیونیسم غده سرطانی و مولود نامشروعی از سوی استکبار در این جهان هستی است که باید آن را سوزاند و از میان برداشت تا آرامش برای همه جوامع بشری به صورت گذشته بازگردد./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مرگ بر دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
تا ظهور آقا امام زمان عج مبارزه ادامه دارد
0
0