۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۵۳۴۸۸

پیام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز قدس

پیام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز قدس
تولیت آستان قدس رضوی نسل جوان امروز فلسطین را از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد  حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی  به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد که  متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
41 سال پس از ابتکار تاریخی امام بزرگوارمان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام نامیِ قدس شریف، آرمان حمایت از مظلومان به‌ویژه مظلومان فلسطین همچنان زنده و پرطراوت است.

روز قدس امسال البته با یک حسرت نیز همراه است و آن، جای خالی فرمانده رشید سپاه قدس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ هم‌او که در آخرین مکتوباتش خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشت: «فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود زنگ مرگ صهیونیستهای متجاوز به صدا درآمده است. امیدواریم که خداوند به ما توفیق حضور در کنار شما را بدهد و ما را به آرزویمان در شهادت در راه فلسطین برساند».

حاج قاسم به آرزوی شهادت در این راه نورانی رسید و به توفیق الهی تحقق آرزوی دیگر او یعنی آزادی قدس شریف نیز نزدیک خواهد بود.

بر خلاف میل مستکبران و سازشگران، نسل جوان امروز فلسطین از نسلهای قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر است.

ناامن کردن کرانه باختری برای اشغالگران، مقاومت در مقابل طرح ننگین و حماقت‌آمیز معامله قرن و از همه شوق‌انگیزتر ایستادگی جانانه جوانان فلسطینی در غزه، دژ فعال مقاومت با وجود محاصره چندین ساله زمینی، هوایی و دریایی و اِعمال شکنجه دائمی علیه مردم به جرم نفروختن خاک و غیرت و شرافتشان، نمونه‌هایی آشکار از این عزم راسخ و بیداری اسلامی و نویدبخش آینده‌ای روشن و دست‌یافتنی است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: آرمان مقدس آزادی قدس شریف و مبارزه با اشغالگران ستمگر و غاصب همواره دستور کار جوانان مومن و انقلابی خواهد بود.

اینک در آستانه روز جهانی قدس و در شرایط شیوع بیماری کرونا تمامی ملتهای آزاده جهان و خصوصا ملت غیور ایران اسلامی با گرامیداشت یاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در روز جهانی قدس به سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله خامنه ای گوش جان خواهیم سپرد.

سنصلی فی القدس بحول الله و توفیقه. انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً./864/د102/ق

امیر خاکراه
ارسال نظرات