۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱
کد خبر: ۶۵۳۵۹۳
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

تحریم دارویی جنایت علیه بشریت است

تحریم دارویی جنایت علیه بشریت است
سردار شاهوارپور اقدامات دشمن علیه ملت ایران در زمان کرونا را جنایت علیه بشریت دانست و گفت: ملت ایران، چون خواهان استقلال است حتی در شرایط شیوع کرونا تحریم دارویی می شود.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته، به مناسبت آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد، ۳۰ جهیزیه به نوعروسان و دامادان با یاری مجموعه خیرین، سپاه استان و بسیج و حضور سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و حجت الاسلام عادلپور، امام جمعه خرمشهر تقدیم شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه با گذر سال‌ها از سالروز آزادی خرمشهر، این شهرستان کماکان مقاوم و استوار مسیر زندگی و نشاط را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: عزیزان تحویل گیرنده جهیزیه‌ها به برکت خون پاک شهدای عزیزی که آن روز‌ها مجاهدت و ایثارگری کردند، نسل جوانی پرورش بدهند تا جا پای شهدای عزیز بگذارند.

وی با بیان اینکه داشته هایمان از شهدایی است که سبب عزتمندی هستند، افزود: فرزندانی باید تربیت شوند که از کیان نظام جمهوری اسلامی و عزت مان در سنگر‌های مختلف به ویژه در خرمشهر قهرمان دفاع کنند.

سردار شاهوارپور با ابراز امیدواری از اینکه زوج‌های جوان عاقبت به خیر شده و فرزندان سالمی داشته باشند، ادامه داد: آزادسازی خرمشهر به دست جوانان غیور و توانمند ایران اسلامی اتفاق افتاد؛ این جوانان خاک وطن را از لوث دشمنان پاک کردند؛ امروز نیاز به فرزندان بیشتر با فکر نو و جوان داریم تا مشکلات را از پیش رو بردارند.

وی با بیان اینکه تحریم ایران ناشی از عصبانیت دشمنان است، بیان داشت: عصبانیت دشمنان از ما بسیار مهم است؛ اگر دشمنان از ما تعریف و تمجید و ابراز خوشحالی کنند، قطعا مشکل خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه ۷۲ سال است که فلسطینی‌ها از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی رنج می‌کشند، گفت: جنایت‌های بی شماری علیه ملت یمن صورت می‌گیرد؛ عربستانی که بیشترین سلاح‌ها را از آمریکا می‌خرد نباید هم از سوی آمریکا، محکوم شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران، چون خواهان استقلال است باید تحریم دارویی برای بیماران کرونایی شود، حال آنکه چنین اقدامی در جهان یک امر جنایتکارانه محسوب می‌شود.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه آمریکایی‌ها با علم به مقاوم بودن ملت به تحریم‌ها می‌پردازد، گفت: در مبارزه با کرونا علی رغم تحریم ها، موفقیت‌های قابل توجهی به دست آوردیم، موانع و مشکلات را با درایت رهبری و همراهی ملت پشت سر خواهیم گذاشت. /۹۴۵۶/پ310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
درود خدا بر تمام مدافعان و فاتحان خرمشهر. الحق که امام چه زیبا فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد
0
0