۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۳۶۳۶
فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد:

۳ خرداد از بزرگ‌ترین روز‌ها در تاریخ انقلاب است

۳ خرداد از بزرگ‌ترین روز‌ها در تاریخ انقلاب است
فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، گفت: سوم خرداد از بزرگ ترین روزها در تاریخ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسنعلی زمانی، فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد، ظهر امروز در برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد، یاد و خاطره شهدا و سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در آزاد سازی خرمشهر روحیه مقاومت مردم، ایثار و شهادت رزمندگان بود، اظهار داشت: این مهم در طول 40 سالی که از عمر انقلاب گذشته است سبب پیروزی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه و بین نسل نو نهادینه شود و نسل جوان را با آرمان های شهدا آشنا ساخت تا بتوان راه شهدا را ادامه داد.

وی تصریح کرد: در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت باید از فراموش شدن رشادت دلیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس جلوگیری کرد و دوران غرور آفرین انقلاب اسلامی برای نسل امروز بازگو شود.

زمانی با بیان این که باز پس گیری خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بود، یادآور شد: فتح خرمشهر روحیه خودباوری را بین نیروهای مسلح کشور تبیین و تقویت کرد و با این پیروزی به نوعی پیروزی ایران تثبیت شد.

فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد با اشاره به همکاری ارتش، سپاه، ژاندامری و بسیج در عملیات بیت المقدس خاطرنشان کرد: نقش آفرینی نیروهای مسلح در عرصه های مختلف موجب اقتدار است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات