۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۳۷۳۱
حجت الاسلام جباری خبر داد؛

توزیع بیش ۵ هزار بسته معیشتی در بهشهر به مناسبت عید فطر

توزیع بیش ۵ هزار بسته معیشتی در بهشهر به مناسبت عید فطر
امام جمعه بهشهر گفت: امروز در مرحله سوم رزمایش مواسات که با رمز لبیک یا خامنه‌ای در بهشهر آغاز شد بیش از پنج هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: روز عید سعید فطر روز با فضیلتی است، عید مسلمانان و روز جایزه گرفتن و نزدیکی به ذات اقدس الهی است.
 
وی با بیان این که روز عید سعید فطر روز شادی مؤمنان است که پس از یک ماه مبارزه با هوا‌های نفسانی و شیطان روز عید به نماز وارد می‌شوند و از دستان ذات مقدس خدای سبحان جایزه می‌گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران افزود: عید سعید فطر روز شکرگزاری به درگاه خدای سبحان به جهت توفیق اطاعت و مبارزه با هوا‌های نفسانی، شیطان و استکبار جهانی است.
 
حجت الاسلام جباری، تقوا را عامل نجات و برون رفت از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: با تقوا و تزکیه نفس می‌توانیم به درجات معنوی بالایی دست پیدا کنیم.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: آنچه که همه باید براش تلاش کنیم این است که توشه یک ماهه ماه رمضان که یک توشه معنوی و دست یافتنی به حیات طیب زندگی آرمانی، معنوی و نورانی است را به خوبی حفظ کنیم.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که در زندگی همه توکل مان باید به خدا باشد، ادامه داد: باید تکیه و امید ما به خدا باشد، چون هر کسی بر خدا تکیه کند خدا او را کافی است و در مشکلات از او دستگیری می‌کند.
 
امام جمعه بهشهر افزود: امروز در دنیایی هستیم که ظلم، نکبت، کفر و نفاق برای همه ما محسوس است و اگر توکل ما به خدا باشد خدا ما را پیروز می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در سطح کشور اشاره کرد و با بیان این که این رزمایش حاصل تدبیر و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است، گفت: امروز و در مرحله سوم رزمایش مواسات که با رمز لبیک یا خامنه‌ای در بهشهر آغاز شد بیش از پنج هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر در میان نیازمندان توزیع خواهد شد./950/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
سلام عرض تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات
0
0