۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۵۳۷۴۲
به مناسبت روز مقاومت دزفول؛

ویژه نامه مقاومت و روز دزفول از سوی مدرسه آیت الله قاضی منتشر شد

ویژه نامه مقاومت و روز دزفول از سوی مدرسه آیت الله قاضی منتشر شد
حجت الاسلام جوهرزاده گفت: به مناسبت چهارم خرداد، ویژه نامه مقاومت و روز دزفول از سوی مدرسه آیت الله قاضی منتشر شد.
عبدالکریم جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به چاپ ویژه نامه ماه خدا در رمضان اظهارداشت: ۴ ویژه نامه در طول ماه رمضان چاپ شد به عبارتی دیگر در هر هفته یک ویژه نامه از سوی این معاونت تهیه و چاپ گردید.

معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه ویژه نامه شماره اول پیرامون ورود ماه رمضان و اعمال و ثواب آن است، عنوان داشت: دومین ویژه نامه در رابطه با احکام رمضان، مقام حضرت خدیجه و جناب ابوطالب، با محوریت کریم اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام جوهرزاده با بیان اینکه سومین ویژه نامه در رابطه با شب قدر و شناخت قدر و منزلت مقام مولای متقیان (ع) بود، خاطرنشان کرد: ویژه نامه چهارم در رابطه با روز‌های آخر رمضان، معنای عید فطر، نوع وداع اهل بیت (ع)، امام سجاد (ع) و تربیت در عید فطر، احکام زکات فطریه، عید فطر در قرآن، نماز عید فطر، توصیف عید فطر و حفظ کرامت است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت چهارم خرداد ویژه نامه‌ای تهیه شده است، گفت: مقاومت و روز دزفول، آیت الله قاضی (ره)، شهدای روحانی و جایگاه شهدای روحانی دزفول از جمله مطالب منتشر شده در چهارمین ویژه نامه ماه رمضان با عنوان روز مقاومت مردم دزفول است./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات