۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۱۶۷۷۶
به مناسبت عید غدیر صورت می گیرد؛

توزیع لباس در میان کودکان نیازمند

توزیع لباس در میان کودکان نیازمند
حجت الاسلام خاکی گفت: به مناسبت عید غدیر توزیع لباس نو در میان فرزندان خانواده‌های نیازمند از طریق گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام حبیب الله خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر اطعام در عید غدیر اظهار داشت: بر همین اساس اطعام هزار نفر از نیازمندان روز عید غدیر صورت خواهد گرفت؛ از سوی دیگر طلاب و روحانیت مدرسه در چندین نقطه از شهر پاسخگوی شبهات مطرح شده درباره غدیر و ولایت خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه جشن‌های خیابانی و ایستگاه‌های صلواتی به مدت ۵ شب در ۳ نقطه شهر برپا می‌شوند، خاطرنشان کرد: توزیع لباس در میان فرزندان خانواده‌های نیازمند از طریق گروه‌های جهادی، تهیه و توزیع ویژه نامه غدیر و فعالیت مبلغان در مساجد و ایستگاه‌های صلواتی دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه ولایت است.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: طلاب و مبلغان مدرسه که در مساجد به عنوان امام جماعت حضور دارند، افزون بر پاسخگویی به شبهات، برنامه‌های دهه ولایت را تشریح خواهند و بر برگزاری جشن‌های عید غدیر نظارت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در روستا‌ها نیز برنامه‌های مرتبط با غدیر پیگیری می‌شود، گفت: شماره تلفن ۰۶۱۴۲۳۲۹۶۰۰ مشخص شده است تا طلاب و مبلغان بتوانند به شبهات، مطالب، سؤالات ویادداشت‌های مطرح شده پاسخ بدهند./۹۴۵۶/ت303/ب

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات