۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۷۵۴

در عید فطر از اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه ندای رسا رونمایی شد

در عید فطر از اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه ندای رسا رونمایی شد
سردبیر روزنامه ندای رسا گفت: در روز عید فطر از اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه ندای رسا رونمایی شد.
مجید خطیب، سردبیر روزنامه ندای رسا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه خبر داد و گفت: با توجه به نیاز جامعه به حضور رسانه‌های مکتوب در فضای مجازی، روزنامه ندای رسا در صدد بر آمد تا با راه اندازی پایگاه خبری و حضور در فضای مجازی بتواند مطالبات و خواسته‌های خوانندگان خود را جامعه عمل بپوشاند.

سردبیر روزنامه ندای رسا با بیان اینکه از اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه در روز عید سعید فطر رونمایی شد، افزود: این اپلیکیشن متشکل از بخش‌های نگاهی به پایگاه خبری، خبرخوان، مشاهده روزنامه ندای رسا، گالری تصاویر و فیلم، گزارش هفته، و راه‌های ارتباطی با هئیت تحریریه روزنامه ندای رسا است.

خطیب با بیان اینکه اپلیکیشن خبری ویژه روزنامه ندای رسا در کافه بازار قابل دسترسی است، عنوان داشت: امروز کمتر شخصی یافت می‌شود که از گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده نکند؛ از این رو در زندگی پر کار امروز که وقت بسیار با اهمیت است وجود چنین اپلیکیشنی برای آگاهی از جدیدترین اخبار کاربرد فراوانی دارد.

وی گفت: نیرو‌های مردمی می‌توانند به عنوان شهروند خبرنگار از هر واقعه‌ای به وسیله دوربین تلفن همراه فیلم، عکس یا خبر تهیه کرده و برای ما ارسال کنند تا با نام خودشان در روزنامه ندای رسا، در فضای مجازی و پایگاه خبری ندای رسا منتشر کنیم.

سردبیر روزنامه ندای رسا تأکید کرد: هنگام فیلم برداری و ارسال فایل اطلاعات لازم از قبیل محل، زمان و توضیحات کامل را روی فیلم عنوان شود.

خطیب بیان داشت: سوژه‌ها، یادداشت‌ها و مطالب به شماره تلفن ۰۹۲۱۳۱۷۴۷۰۴ و فقط از طریق نرم افزار واتساپ، ارسال شوند./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات