۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۸۲۹

فوتی‌های کرونا در خوزستان به ۴۸۱ نفر رسید

فوتی‌های کرونا در خوزستان به ۴۸۱ نفر رسید
احسان پور با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به کرونا جان دادند، گفت: تعداد فوتی‌ها از زمان شیوع کرونا به ۴۸۱ نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته (۵ تا ۶ خرداد) تعداد ۵۷۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار داشت: از مجموع ۵۷۲ بیمار جدید، ۴۱۸ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۴ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها از زمان شیوع کرونا به ۴۸۱ نفر رسید، خاطرنشان کرد: با احتساب این ۵۷۲ نفر تعداد کل مبتلایان به یازده هزارو ۶۲۰ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۸۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور با بیان اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ده هزار و ۳۳۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۸۱ نفر برسد.

وی گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات