۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۷۵۵
با احتساب ۶۲۹ مورد جدید؛

آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از ١١ هزار نفر گذشت

آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از ١١ هزار نفر گذشت
احسان پور گفت: با شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از ١١ هزار نفر گذشت.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهارداشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته (۴ تا ۵ خرداد) تعداد ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اشاره به اینکه با شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از ١١هزار نفر گذشت، اظهار داشت: از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها از زمان شیوع کرونا به ٤٦٥نفر رسید، خاطرنشان کرد: با احتساب این ۶۲۹ نفر تعداد کل مبتلایان به یازده هزارو ۴۸ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور با بیان اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۹۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.

وی گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات