۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۲۹۵۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

آمادگی ۴ بیمارستان جدید برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی

آمادگی ۴ بیمارستان جدید برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی
احسان پور با اشاره به شناسایی ۳۱۰ مورد جدید ابتلا به کرونا گفت از افزایش بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان از شناسایی ۳۱۰ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۳۱۰  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ماه و با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به شش هزارو ۹۴۶ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار داشت: با فوت ۹ بیمار دیگر در مجموع ۳۶۰ بیمار تاکنون در اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست دادند ضمن اینکه در تاکنون ٥هزار و ۷۳۳ نفر بهبود یافتند.

احسان پور با اشاره به اینکه اکنون ۸۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ مورد جدید در اهواز به ثبت رسید که از این تعداد ۵۵ مورد بستری و ۹۶ مورد قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه در شوشتر، یازده مورد جدید همگی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، ادامه داد: در باغملک نیز دو مورد شناسایی شده در قرنطینه خانگی هستند، اما در رامشیر با ۶ مورد جدید، دو مورد بستری و ۴ مورد قرنطینه شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از دو مورد جدید شناسایی شده در گتوند یکی بستری و دیگری قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: از ۳۸ مورد شناسایی شده در دزفول، ۱۲ مورد بستری و مابقی در قرنطینه خانگی هستند همچنین در آبادان از ۱۷ مورد جدید، ۵ نفر بستری و ۱۲ نفر قرنطینه خانگی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۱۵ مورد جدید در خرمشهر شناسایی شدند، تصریح کرد: دو مورد بستری و ۱۳ مورد قرنطینه خانگی شدند، در شادگان نیز از ۱۱ مورد جدید جز یک نفر همگی قرنطینه خانگی هستند و از ۵ مورد جدید در شهرستان شوش، یک مورد بستری و ۴ مورد قرنطینه خانگی شدند.

احسان پور با بیان اینکه در حمیدیه دو مورد شناسایی شده در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، اذعان داشت: در کارون از ده مورد جدید، ۵ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی شدند و در رامهرمز از ۴ مورد جدید، یک مورد بستری و سه مورد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در مسجد سلیمان دو مورد جدید، بستری شدند و در باوی از ۹ مورد جدید، ۴ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی، در دشت آزادگان از ۸ مورد، سه مورد بستری و مابقی قرنطینه هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هر کدام از یک مورد جدید شناسایی شده در شهرستان‌های هویزه و هندیجان قرنطینه خانگی هستند، عنوان داشت: در اندیمشک، شش مورد جدید قرنطینه هستند و در بهبهان از دو مورد جدید یک نفر بستری شو دیگری قرنطینه است همچنین ماهشهر سه بستری و ۴ قرنطینه خانگی در ۲۴ ساعت گذشته داشت.
 
وی گفت: به منظور ارایه مطلوب‌تر خدمات درمانی به بیماران و پس از جلسه مشترک ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با رؤسای بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی و بر اساس مصوبه ستاد دانشگاهی کرونا، افزون بر بیمارستان رازی، بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا(س)، شهید منفرد نیاکی و سینا آماده خدمات‌رسانی به مردم در خصوص کروناویروس هستند./۹۴۵۶/د102/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات