۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۳۲۱۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

وضعیت خوزستان علی‌رغم افزایش میزان غربالگری قرمز است

وضعیت خوزستان علی‌رغم افزایش میزان غربالگری قرمز است
احسان پور با اشاره به شناسایی ۲۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا، گفت: با توجه به افزایش میزان غربالگری، اما وضعیت استان خوزستان قرمز است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان از شناسایی ۴۲۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۴۲۶  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شمار مبتلایان به هفت هزارو ۹۸۰ مورد رسید که با توجه به افزایش میزان غربالگری شاهد کاهش ابتلا به بیماری هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: با فوت ۹ بیمار دیگر در مجموع ۳۸۰ بیمار تاکنون در اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست دادند ضمن اینکه تاکنون شش هزار و ۷۱۰ نفر بهبود یافتند.

احسان پور با اشاره به اینکه اکنون ۸۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام عید سعید فطر، جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان و قطع زنجیره انتقال، از دید بازدید‌های مربوط به این ایام صرف نظر شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۱ مورد جدید در اهواز به ثبت رسید که از این تعداد ۶۳ مورد بستری و ۱۵۱ مورد قرنطینه خانگی شدند، افزود: در شوشتر، ۲۴ مورد جدید همگی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، همچنین در هویزه سه مورد شناسایی شده و در رامشیر و هندیجان یک مورد جدید، در قرنطینه خانگی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از سه مورد جدید شناسایی شده در گتوند یکی بستری و مابقی قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: از ۴۶ مورد شناسایی شده در دزفول، ۱۵ مورد بستری و مابقی در قرنطینه خانگی هستند همچنین در آبادان از ۳ مورد جدید، یک نفر بستری و دو نفر قرنطینه خانگی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۲۶ مورد جدید در خرمشهر شناسایی شدند، تصریح کرد: یک مورد بستری و ۲۵ مورد قرنطینه خانگی شدند، در شادگان نیز از ۱۱ مورد جدید جز یک نفر همگی قرنطینه خانگی هستند و از ۲۷ مورد جدید در شهرستان شوش، همگی قرنطینه خانگی شدند.

احسان پور با بیان اینکه در حمیدیه از ۷ مورد شناسایی شده ۴ نفر بستری و سه نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، اذعان داشت: در کارون از ۸ مورد جدید، سه مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی شدند و در رامهرمز ۴ مورد جدید، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در مسجد سلیمان از ۷ مورد جدید، ۳ نفر بستری شدند و در باوی از ۹ مورد جدید، ۲ مورد بستری و ۷ مورد قرنطینه خانگی، در دشت آزادگان از ۸ مورد، ۷ مورد بستری و مابقی قرنطینه هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هر کدام از دو مورد جدید شناسایی شده در ایذه، لالی، هفتکل، باغملک، قرنطینه خانگی هستند، عنوان داشت: در اندیمشک، ۵ مورد جدید قرنطینه هستند و در بهبهان از ۷ مورد جدید ۴ نفر بستری شدند همچنین ماهشهر ۷ بستری و ۸ قرنطینه خانگی در ۲۴ ساعت گذشته داشت./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات