۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۹۱۱

شناسایی بیش از ۷۵ درصد مبتلایان به کرونا در مراحل اولیه شناسایی

شناسایی بیش از ۷۵ درصد مبتلایان به کرونا در مراحل اولیه شناسایی
احسان پور با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به کرونا جان دادند، گفت: بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته (۶ تا ۷ خرداد) تعداد ۵۸۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار داشت: از مجموع ۵۷۲ بیمار جدید، ۴۴۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۹ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها از زمان شیوع کرونا به ۴۹۸ نفر رسید، خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به دوازده هزار و ۲۰۸ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۸۶۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور با بیان اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ده هزارو ۸۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۹۸ نفر برسد.

وی گفت: با گسترش نظام غربالگری، بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می‌شوند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات