۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۹۱۸

آزمون ورودی جامعه الزهرا به صورت آنلاین برگزار می شود

آزمون ورودی جامعه الزهرا به صورت آنلاین برگزار می شود
آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در همه مقاطع تحصیلی ۳۰ خرداد ۹۹ به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آزمون ورودی این موسسه علمی به صورت برخط در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۹ خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به برگزاری آزمون به صورت مجازی، مکان آزمون تاثیری در برگزاری آن ندارد و داوطلبان می توانند تا ۱۰ خرداد برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

همچنین داوطلبان محترم می بایست مقدمات شرکت در آزمون آنلاین از جمله اینترنت پرسرعت، گوشی هوشمند یا سیستم رایانه مناسب را قبل از آزمون فراهم کنند تا در زمان آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

 گفتنی است؛ سامانه ثبت نام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ تا روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ فعال خواهد بود و داوطلبانی که قبلاً موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند تا این تاریخ ثبت نام کنند.

امکان ویرایش اطلاعات و مدارک برای داوطلبان جدید تنها در بازه زمانی ثبت نام وجود دارد. امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که در سال ۹۸ ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند وجود ندارد.

 در صورت بروز هرگونه اشکال در روند خرید کارت و ثبت نام یا لزوم طرح پرسش، ابتدا به بخش «سؤالات متداول» مراجعه کرده و در صورت عدم رفع اشکال یا ابهام، پرسش یا درخواست خود را از طریق بخش «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» ارسال نمایید. درخواست طی ۲۴ ساعت پاسخ داده خواهد شد.

یادآوری: زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون ۲۵ تا ۲۹ خرداد است./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات