۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۵۴۰۱۴
امام جمعه سوسنگرد:

مجلس تراز انقلاب باید دلسوز ملت باشد / اشتغال و آبادانی در اولویت باشد

مجلس تراز انقلاب باید دلسوز ملت باشد / اشتغال و آبادانی در اولویت باشد
امام جمعه سوسنگرد با اشاره به اینکه مصوبات مجلس باید به نفع فقرا و محرومان باشد، گفت: مجلس تراز انقلاب باید دلسوز ملت باشد.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم اظهارداشت: تدین و تقوا، توان مدیریتی، تنفر از فساد، حفظ عزت ملت، یکی بودن شعار و عمل، اخلاق و احساس مسؤولیت، مرزبندی روشن با دشمن، ترجیح مصالح کلی بر منطقه ای، صبر و بصیرت، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری از جمله ویژگی‌های نماینده انقلابی و خدوم است.

امام جمعه سوسنگرد ادامه داد: انقلابی، مؤمن و شجاع، دنبال و پیرو خط امام راحل، مقابله با انحراف(ورود حتی یک عنصر خرابکار به مجلس)، پای فشردن بر راه روشن و صراط مستقیم انقلاب اسلامی، طرفدار محرومان و مستضعفان، متقی به معنویت و دور از مال اندوزی و جاه طلبی، عدم فساد (مالی، اخلاقی، عقیدتی و سیاسی) دیگر ویژگی‌های نماینده انقلابی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با اشاره به اینکه تدین و تقوا به شرط دریافت هدایت و توفیقات الهی، لازمه دوری از انحرافات و پلیدی‌ها است، خاطرنشان کرد: افزون بر تدین و تقوا، برخورداری از توان مدیریتی برای نماینده مجلس بسیار ضروری است و آن امری لازم برای مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی، می‌باشد.

حجت الاسلام شمیل پور با بیان اینکه نماینده مجلس باید به عدالت اجتماعی و استقرار آن در جامعه اعتقاد داشته باشد، ادامه داد: مجلس تزار انقلاب اسلامی باید دارای نمایندگان، مصوبات، قوانین و عملکردی باشد که انقلاب اسلامی را نه تنها در ریل اصلی خود نگه دارد بلکه آن را چندین گام به پیش براند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و فرهنگ مشکل امروزی کشور است، اضافه کرد: ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب، حفظ «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، عدالت محوری، دفاع از اسلام و ولایت فقیه، اندیشه برای مسائل اقتصادی و فرهنگی ویژگی‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سوسنگرد، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان، ازدواج آسان، عمل به گفتمان امام و رهبری را دیگر ویژگی‌های مجلس تراز انقلاب برشمرد و گفت: مصوبات مجلس باید به نفع فقرا و محرومان باشد نه اینکه برای سرمایه داران توانا باشد تا بتوانند از آن‌ها استفاده نمایند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با بیان اینکه وفاداری به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی دیگر ویژگی مجلس انقلابی است، تصریح کرد: نمایندگان دارای تقوای جمعی و بازوی کارآمد نظام اسلامی و رهبری باشند، ضمن اینکه مجلس انقلابی باید امید مستضعفان بوده و با دشمنان نظام اسلامی مرزبندی شفافی داشته باشد.

وی بیان داشت: مجلس انقلابی تجلی گاه عزت اسلامی و ملی، تأمین کننده منافع عمومی، حافظ امنیت کشور و سد مستحکمی در برابر تعرض و طمع ورزی‌های دشمنان باشد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات