۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۵۴۰۲۱
استاندار خوزستان:

فاز اول آبرسانی به مشرحات و غیزانیه در روز‌های آینده به پایان می‌رسد

فاز اول آبرسانی به مشرحات و غیزانیه در روز‌های آینده به پایان می‌رسد
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه از سال ۹۶ پروژه آبرسانی به غیزانیه آغاز شده است، گفت: فاز اول آبرسانی به مشرحات و غیزانیه پایان پیدا می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امشب پس از پایان نشست صمیمانه با سادات، شیوخ، بزرگان و شورای بخش غیزانیه با بیان اینکه اهالی غیزانیه مردمی با نجیب و شریف و بزرگوارانه مشکلات را تحمل می‌کنند، اظهارداشت: این بزرگواران نسبت به برخی از قول‌هایی که داده بودیم، سکوت پیشه کرده و به روی مان نیاوردند، اما ما پیگیر بوده و متأسفانه تاکنون مسأله آب حل نشده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مسأله آب غیزانیه در دو یا سه فاز به پایان خواهد رسید، عنوان داشت: از سال ۹۶ پروژه آبرسانی آغاز شده است و طبق قولی که در ۱۲ اردیبهشت ماه دادیم از آن روز به مدت ۴۵ روز و شاید زودتر فاز اول آبرسانی به مشرحات و غیزانیه پایان یابد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر فاز دوم از فردا یا پس فردا آغاز می‌شود، گفت: ۵ کیلومتر دیگر نیز در هفته جاری به طرح افزوده می‌شوند ضمن اینکه ۳۳ روستای دیگر طی یک ماه آینده تأمین خواهند شد و آب شان از چاه‌های کم طوله رامهرمز صورت خواهد گرفت.

شریعتی با اشاره به اینکه اکنون روستا‌های غیزانیه از برق پایدار برخوردار هستند، بیان داشت: مدارس کانکسی غیزانیه جمع آوری و روشنایی ۸۰ روستا تأمین شده است ضمن اینکه گازرسانی به روستا‌ها آغاز و برخی از آن‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی از جمله مشکلات روستاییان است، خاطرنشان کرد: در زمینه مشکلات موجود در تأمین امنیت احشام اهالی غیزانیه، دستور‌های لازم داده شده است./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات