۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۵۴۰۹۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد؛

بهبودی بیش از ۱۲ هزار مبتلا به کرونا / افزایش ۶۲۵ مورد جدید

بهبودی بیش از ۱۲ هزار مبتلا به کرونا / افزایش ۶۲۵ مورد جدید
احسان پور با اشاره به افزایش ۶۲۵ مورد جدید ابتلا در خوزستان گفت: تاکنون دوازده هزار و ۷۲۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اشاره به از سرگیری فعالیت ادارات با حضور تمامی کارکنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیان داشت: انتظار می‌رود تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر توجه در ادارات و ارگان‌هایی که روزانه پذیرای تعدای زیادی از مردم هستند، رعایت شود.

احسان پور با بیان اینکه مردم در زمان حضور در خارج از منزل، فاصله گذاری اجتماعی مورد مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا، در شبانه روز گذشته (۹ تا ۱۰ خرداد) در خوزستان شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از مجموع ۶۲۵ بیمار جدید، ۴۸۰ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به چهارده هزار و ۱۵۳ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۸۷۷ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور ادامه داد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، دوازده هزار و ۷۲۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۴۷ نفر برسد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات