۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۵۴۱۵۵

ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد امام خمینی در کردستان تشریح شد

ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد امام خمینی در کردستان تشریح شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اهم برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد سادات ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خردادماه، به تشریح اهم برنامه‌های سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد در استان کردستان پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت ماندگار است که خدمات و تاثیرگذاری فکری ایشان نه تنها در تاریخ ایران اسلامی بلکه در سرتاسر دنیا، به‌عنوان یک الگو برای مبارزات آزادی خواهانه مطرح است.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسمات عمومی در نیمه خرداد امسال گفت: با توجه به شرایط خاص کشور، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان برنامه‌های جایگزین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم جهت تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و هماهنگی‌های لازم جهت پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیما و رسانه‌های انقلابی کردستان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

حجت الاسلام سادات افزود: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری‌های رسمی، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام همچون بنر و پوستر جهت فضاسازی مناسب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهیه شده و به‌زودی در سراسر استان توزیع می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات