۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۴۱۷۸
از سوی مدرسه الغدیر صورت گرفت؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان / اجرای طرح هر طلبه یک کتاب

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان / اجرای طرح هر طلبه یک کتاب
حجت الاسلام فرطوسی از اجرای طرح هر طلبه یک کتاب خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در مناطقی همچون «غیزانیه»، «کارون»، «رامشیر» و «دشت آزادگان» توزیع شد.
حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای طرح هر طلبه یک کتاب خبر داد و گفت: این طرح با محوریت کتب شهید مطهری از سوی معاونت پژوهش مدرسه پیگیری که و برای هر طلبه و پایه تحصیلی یک کتاب تعیین شد تا به مطالعه آن به ویژه در ماه رمضان بپردازند.

مسؤول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر با اشاره به فراخوان حوزه برای پذیرش در سال تحصیلی جدید عنوان داشت: این حوزه به عنوان نخستین مدرسه قرآنی استان زیر نظر آیت الله حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری به پذیرش طلبه اقدام می‌کند.

حجت الاسلام فرطوسی به تأسیس و راه اندازی واحد رسانه‌ای مدرسه همزمان با شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: این واحد رسانه‌ای به نام الامیر در دو بخش فارسی و عربی آغاز بکار کرد که یکی از مهمترین بخش‌های آن، راه اندازی سایت مدرسه به نشانی «https://howzehalghadir.com» است که با حضور آیت الله حیدری رونمایی شد.

وی با بیان اینکه امکان پیش ثبت نام اولیه برای داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه در سایت فوق امکان پذیر است، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی در واحد رسانه‌ی الامیر راه اندازی شدند تا مطالب مرتبط با آموزه‌های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و عقایدی نشر داده شود و از این طریق شاهد اثرگذاری در استان و فراتر از استان و کشور باشیم.

مسؤول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر بیان داشت: مدرسه علمیه الغدیر با توجه به فرمایش رهبری مبنی بر «رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه» با کمک خیرین و طلاب، ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در مناطقی همچون «غیزانیه»، «کارون»، «رامشیر» و «دشت آزادگان» توزیع شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات