۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۵۴۱۸۳

مناظره طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر با برادران اهل تسنن

مناظره طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر با برادران اهل تسنن
حجت الاسلام خوشبین گفت: در سالروز تخریب قبور ائمه به دست وهابیت، گرو‌ه های طلاب مؤسسه امامت در فضای مجازی به مناظره با برادران اهل تسنن می‌پردازند.
حجت الاسلام خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش از دارندگان مقطع متوسطه اول و دوم صورت خواهد گرفت و برای هر مقطع در حال حاضر ظرفیت پذیرش ده طلبه در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر با اشاره به سالگرد ارتحال امام عنوان داشت: سلسله نشست‌ها و تحلیل‌های سیاسی به همراه دوره‌های تحکیم خانواده از فردا برای طلاب، خانواده‌های طلاب و عموم مردم در کانال‌های از پیش تعیین شده مدرسه بارگذاری می‌شود.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه به دست وهابیت اظهار داشت: گرو‌ه های طلاب مؤسسه امامت در فضای مجازی فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده و به مناظره با برادران اهل تسنن از کشور‌های همسایه و ایران می‌پردازند، بسیاری از همشهری‌ها در گروه که به زبان فارسی فعالیت دارد، عضو هستند.

وی با بیان اینکه پاسخ به شبهات و تبیین مبانی اعتقادی در گروه‌های تشکیل شده مجازی از سوی طلاب مدرسه پاسخ داده می‌شود، ادامه داد: مرکز علمی مهارتی از شهریورماه سال گذشته آغاز بکار کرد البته زیرنظر حوزه نیست و تنها با هماهنگی حوزه فعالیت می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر خاطرنشان کرد: در این مرکز، موسسه راه ایمان در رابطه با عقاید و امامت و فرق و مذاهب و با حضور همه طلاب مدرسه فعالیت می‌کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات