۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۴۲۲۸
ایران همدل؛

توزیع ۵۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه

توزیع ۵۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه
رزمایش کمک مومنانه نه تنها از تب و تاب روزهای ابتدایی خود نیفتاده بلکه با هیجان وصف ناشدنی و حضور پررنگ مردم در روزهای اخیر وارد مرحله سوم خود شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اخیرشان به‌ مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: «افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم».

آزادی دو نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زاهدان

ابوالحسن رضایی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج حقوقدانان دو نفر از زندانیان معسر جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

وی افزود: این زندانیان با پرداخت مبلغ 18 میلیون تومان توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان  از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش مومنانه نیز 5 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با همت این سازمان از زندان آزاد و به جامعه بازگشتند.

 ایران همدل

 

توزیع ۱۰هزار بسته حمایتی سپاه ناحیه ری در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه

داود امامیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه ۱۰هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند و افرادی که کسب و کارشان به واسطه بیماری کرونا دچار مشکل شده بود، توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۵هزار و در مرحله دوم مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) ۱۲هزار بسته حمایتی توزیع شد و در مرحله سوم کمک مؤمنانه نیز ۱۰هزار بسته توزیع شد. 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: به همت مجموعه سپاه، بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و برای حمایت‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده و رفع برخی از تألمات و نارسایی‌های به وجود آمده از ویروس کرونا طرح توزیع سبدهای حمایتی به اجرا درآمده است.

 ایران همدل


اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بروجرد/توزیع ۵۸۰۰ بسته در سه مرحله رزمایش

احمد حسنوند جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یکهزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه با کمک‌های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، بسیجیان و خیرین در مجموع ۱۸۰۰ بسته به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه با شناسایی یکهزار و ۲۵۰ خانوار کم‌بضاعت و بعضأ آسیب‌دیده از کرونا بسته‌هایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین آن‌ها توزیع شد.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز ۲ هزار و ۷۵۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین خانوارهای کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان بروجرد توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در مرحله سوم اجرای رزمایش کمک مومنانه یکهزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 ایران همدل

 

توزیع 400«بسته معیشتی» از سوی نیروی انتظامی فارس

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز در آیین توزیع بسته‎های معیشتی نیروی انتظامی فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افزود: در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان میان جامعه هدف(نیروهای پاسگاه‌ها و واحدهای دور دست) توزیع شد.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش، بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شده بود و مرحله سوم این رزمایش نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

کمک مؤمنانه

 

توزیع 500 بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی

محبوبه حسینی مسوول قرارگاه شهید ابراهیم هادی استان ایلام گفت: قرارگاه شهید ابراهیم هادی چند سالی است آغاز به کار کرده و از اواخر سال گذشته و شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های خود را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه اولین هدف این قرارگاه تامین معیشت نیازمندان است و خدمات خود را در این زمینه افزایش خواهد داد اظهار کرد: تا کنون در کشور حدود ۱۲ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در استان ایلام ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

حسینی به توزیع ۱۲۰۰ پک بهداشتی، ۵۰۰ بسته شیرینی، ۳۰۰ بسته معیشتی توسط این قرارگاه در ماه‌های شعبان و رمضان اشاره کرد و گفت: اقدامات این قرارگاه در سراسر کشور در یک زمان معین انجام می‌شود.

کمک مؤمنانه

 

توزیع 1150 بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی زنجان

محمد علی نصیری معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا به همت بسیج، تهیه بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در چند مرحله انجام شده است.

وی با اشاره اینکه در این ایام یک هزار و 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: هر بسته 300 تا 350 هزار تومان ارزش ریالی داشته است.

نصیری با اشاره به اینکه تهیه و تامین بسته‌های معیشتی از طریق راه‌اندازی پویش و دریافت کمک اعضای هیأت علمی، اساتید، دانشجویان و ... انجام شده است، تصریح کرد: در ارائه بسته‌های معیشتی نیز اولویت با دانشجویان فاقد تمکن مالی است.

منبع: فارس
ارسال نظرات