۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۱۷۲
رییس تبلیغات اسلامی قاینات خبر داد؛

کمک ۷ میلیارد ریالی خیران قایناتی برای مبارزه با کرونا

کمک ۷ میلیارد ریالی خیران قایناتی برای مبارزه با کرونا
رییس تبلیغات اسلامی قاینات گفت: خیران نیک‌اندیش این شهرستان در راستای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا بیش از هفت میلیارد ریال مشارکت و کمک داشتند.

حجت‌الاسلام احمد علیپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از کمک هفت میلیارد ریالی خیران این شهرستان برای مبارزه با کرونا خبر داد و اظهارداشت: به همت هیئات و تشکل‌های مذهبی، خیران قایناتی بیش از هفت میلیارد ریال برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا کمک کردند.

وی افزود: ویروس کرونا اگرچه سبب دشواری و گرفتاری بسیاری شده است؛ اما یکی از مزیت‌های آن این بود که روحیه مشارکت و کمک مؤمنانه و مواسات را در بین مردم زنده‌تر کرد؛ به‌گونه‌ای که جوشش عظیم مردمی برای کمک به هم نوعان در استان و کشور شکل گرفت.

حجت‌الاسلام علیپور در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کمک و همدردی با مردم، اضافه کرد: اگر منتخب نفس، اعمال صالح و شایسته باشد انسان نیز کمال و سعادت را در انجام همان عمل شایسته و صالح می‌بیند.

وی تصریح کرد: اگر انسانی به هم‌نوع خود کمک کند فواید و برکات ارزشمندی برای او دارد و عاملی در راستای تعالی و سعادت است.

حجت‌الاسلام علیپور افزود: آدمی با دیدن انسان نیازمند نفسش می‌رنجد و دلش می‌سوزد که این سوز دل ابتدا برای دل او بوده و وقتی دست به جیب می‌شود و با مقداری پول کمکش می‌کند دلش اندکی آرام شده و کمی نشاط قلبی به او دست می‌دهد و خدا را شکر کرده که توانسته کمکی صورت دهد.

وی اظهار داشت: انسانی که عمل خیر انجام داده سبب خشنودی خداوند متعال می‌شود و به اجر و پاداشی بزرگ که به او عنایت می‌فرماید دست پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام علیپور خاطرنشان کرد: کمک انسان مرهمی بر زخم دل بیچاره‌ای شده و سبب خوشحالی و رفع مشکل و گرفتاری‌اش می‌شود که ارزشمند است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات افزود: اگر انسان طالب کمال حقیقی و خواهان رسیدن به سرمنزل سعادت است باید در صراط مستقیم قدم بردارد و تابع اوامر و نواهی الهی باشد و در عین حال لحظه‌ای از گرفتاری و مشقت مردم غافل نباشد./9314/ت310/ف

هادی رحیمی
ارسال نظرات