۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۸۶۳
به همت روحانیان و هیئات مذهبی؛

۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مواسات در قاین توزیع شد

۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مواسات در قاین توزیع شد
رییس تبلیغات اسلامی قاین گفت: به همت روحانیان مبلغ و هیئات مذهبی پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات در شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام احمد علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در قاین خبر داد و افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پنج هزار و 200 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان ویروس کرونا در شهرستان قاینات توزیع شد.

وی اظهار کرد: با همکاری روحانیون، مسؤولان هیئات مذهبی، خیرین و نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه شهرستان قاینات بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در بین نیازمندان شهرستان قاین توزیع شد.

این مسؤول افزود: خداوند را شاکریم که در این ایام توفیق دستگیری مردم نصیب ما شد و در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه توانستیم با همکاری ارگان‌ها و نهادهای حمایتی و با کمک مؤسسات خیریه و خیرین شهرستان قاین بیش از سه هزار و 600 بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان را در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع کنیم.

حجت‌الاسلام علیپور تصریح کرد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه یک حماسه بزرگ بود که در کشور اتفاق افتاد و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر استمرار این رزمایش تأکید داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان کرونا مردم قاینات حماسه‌ای دیگر در شهرستان خلق کردند و می‌توان گفت خیرین از ابتدای شروع بیماری کرونا بالغ‌بر پنج میلیارد تومان در بحث بهداشت و درمان، کمک معیشتی کمک کرده‌اند.

توزیع هزار و ۳۳ بستهٔ معیشتی در روستای خوانشرف نهبندان

همچنین به همت روحانی مستقر روستای خوانشرف، تعداد هزار و 33 بسته معیشتی در بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا در روستای خوانشرف نهبندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام مهدی لطیفی، روحانی مستقر روستای خوانشرف، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به آسیب قشر کارگر از شیوع بیماری کرونا، هزار و ۳۳ بسته غذایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

حجت‌الاسلام لطیفی در رابطه با اهمیت کمک مؤمنانه در بهبود شرایط موجود گفت: یکی از موضوعاتی که توسط ائمه اطهار (ع) سفارش شده اطعام و اکرام نیازمندان و فقرا است و طرح کمک مؤمنانه باید ادامه داشته باشد.

روحانی مستقر روستای خوانشرف اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه؛ تمرین همدلی، همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که براثر رویدادهای مختلف آسیب‌دیده‌اند لذا همه باید احساس مسئولیت کنیم و این کار را جدی بگیریم./9314/ت310/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات