۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۰۵۵۷
رییس تبلیغات اسلامی فردوس:

۳۲۷ میلیون تومان بسته معیشتی در رزمایش مواسات فردوس توزیع شد

۳۲۷ میلیون تومان بسته معیشتی در رزمایش مواسات فردوس توزیع شد
رییس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: در قالب مرحله نخست رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات بسته‌های غذایی به ارزش بیش از ۳۲۷ میلیون تومان در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس، امروز در حاشیه مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در فردوس، از توزیع 327 میلیون تومانی بسته‌های کمک معیشتی در فردوس خبر داد.

وی اضافه کرد: مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با آماده‌سازی و توزیع هزار و 89 بسته معیشتی به ارزش بیش از 327 میلیون تومان اجرایی شد.

حجت‌الاسلام آزاد خاطرنشان کرد: رزمایش سراسری همدردی و کمک مؤمنانه مواسات در لبیک‌گویی به فرموده رهبر معظم انقلاب برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، در کشور و استان آغاز شده است.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش هزار و 89 بسته معیشتی و غذایی توزیع شد که هر بسته شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت گوساله، روغن، ماکارونی و رب است.

حجت‌الاسلام آزاد ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته بالغ بر سه میلیون ریال است که در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شده در شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش در سه مرحله انجام خواهد شد، اظهار داشت: مرحله دوم این رزمایش در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن در عید سعید فطر انجام خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: همشهریان و خیرین می‌توانند وجوهات خود را به شماره‌حساب و کارت جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۱۲۰۱۸۷ و یا شماره‌ حساب ۴۲۱۳-۴۳-۵۵۵۵۵۵۵-۶ نزد بانک انصار با عنوان کمک‌های مردمی واریز کنند.

حجت‌الاسلام آزاد در ادامه با تأکید بر مشارکت همگانی در این رزمایش، با بیان اینکه تلاش کنیم دل را با مواسات زنده کنیم، اظهار کرد: غذا خوردن مایع قوت جسم است و غذا دادن به دیگران مایع قدرت روح و تقویت روح انفاق است.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرماید: «وَ یَرَوْنَ أَهْلَ الدُّنْیَا یُعَظِّمُونَ مَوْتَ أَجْسَادِهِمْ وَ هُمْ أَشَدُّ إِعْظَاماً لِمَوْتِ قُلُوبِ أَحْیَائِهِمْ» و تأکید می‌کند اولیا علاوه بر اینکه برای جسمشان ارزش قائل هستند، خیلی بیشتر نگران مرگ دل‌اند؛ ازاین‌رو کسی که اهل انفاق نیست، دلش می‌میرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات