۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۶۵۴۳۰۳
مهدی پور مطرح کرد؛

اعتماد کامل امام راحل به مردم در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی

اعتماد کامل امام راحل به مردم در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی
سرهنگ مهدی پور با اشاره به اینکه مردم نخستین جایگاه و دغدغه در نظر امام بودند، گفت: از ویژگی‌های امام راحل همانا ایمان به مردم و خدا و مسیرشان بود.
سرهنگ مجید مهدی پور، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام راحل یک حکیم فرزانه و ابرمردی سیاسی و معنوی و مبارز در برابر طاغوت داخلی و خارجی است، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب ها، به رهبری باز می‌گردد؛ از ویژگی‌های امام راحل همانا ایمان به مردم و خدا و مسیرشان بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مردم نخستین جایگاه و دغدغه در نظر امام بودند، عنوان داشت: امام با نیت خالص و در راه خدا برای تشکیل جامعه انقلابی و اسلامی و معنوی، تلاش‌های بسیاری کرد و در این مسیر؛ زجر‌ها و تبعید‌های فراوانی به جان خرید.

سرهنگ مهدی پور با بیان اینکه امام به اهداف و مردم شان اعتماد کامل داشت، خاطرنشان کرد: امام در مسیرشان هیچگاه دچار یأس و ناامیدی نشد و حتی امید را در جامعه آن زمان پروراند تا آنجا که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید، امید از جمله عوامل و راز‌های ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: از برکات نیت خالص امام آن بود که در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتحال شان، شورای خبرگان رهبری، آیت الله خامنه‌ای را با اکثریت قاطع به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رهبری، راه و تفکر امام راحل را پی گرفته اند، گفت: رهبری، لحظه‌ای از اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامد و کماکان با اقتدار راه امام امت را ادامه می‌دهد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
خط امام، یعنی با صلابت در مقابل دشمن ایستادن
0
0