۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۵۴۳۱۴
سردار یوسفی مطرح کرد؛

ضرورت توجه هنرمندان به ابعاد مختلف زندگی امام راحل

ضرورت توجه هنرمندان به ابعاد مختلف زندگی امام راحل
سردار یوسفی با تأکید بر ضرورت توجه هنرمندان به ابعاد مختلف زندگی امام راحل، گفت: فراموش نکنیم که واژه‌های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.
سردار عباس یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: نسل دوران جنگ با تار و پودشان تدابیر، فرامین و ابعاد مختلف شخصیت امام راحل را لمس و تا آخرین نفس داغ‌دار از دست دادن این نعمت بزرگ الهی و پدر معنوی جهان اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت نسل اول و دوم انقلاب در معرفی هرچه بیشتر و بهتر شخصیت معمار بزرگ انقلاب بسیار سنگین است.

سردار یوسفی ادامه داد: در این ایام که مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است باید به صورت ویژه سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی این عارف وارسته و این رهبر بزرگ دینی و انقلابی را گرامی بداریم و فراموش نکنیم که واژه‌های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه عنایت بنیانگذار کبیر انقلاب به مردم خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: هنرمندان متعهد و انقلابی خوزستان و البته رسانه‌ها به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی در این ایام بحرانی که ویروس کرونا مانع از برگزاری مجالس و تجمعات شده است تلاش کنند و هنرمندانه ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی و بین‌المللی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را به زبان‌های مختلف دنیا واکاوی، تبیین و منتشر کنند.

سردار یوسفی با بیان اینکه امام راحل شخصیت بی بدیل و بی نظیر قرن است، گفت: برای شناخت امام راحل همانطور که رهبرانقلاب بیان داشتند باید یک قرن بگذرد تا بتوانیم آن امام بزرگوار را به خوبی بشناسیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات