۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۵۴۳۹۶

تقدیر حجج اسلام والمسلمین فرخ فال و زمانی از عملکرد خبرگزاری رسا در ایام کرونا

تقدیر حجج اسلام والمسلمین فرخ فال و زمانی از عملکرد خبرگزاری رسا در ایام کرونا
حجج اسلام والمسلمین فرخ فال و زمانی با ارسال نامه های جداگانه به مدیرعامل خبرگزاری رسا از اقدامات این رسانه حوزوی در دوران شیوع کرونا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین و مدیر دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه پس از دریافت و مشاهده گزارش اقدامات رسانه ای خبرگزاری رسا در انعکاس خدمات مخلصانه حوزویان، در دوران شیوع کرونا از فعالیت های این رسانه حوزوی تقدیر کردند.

در بخشی از نامه حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال به حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا آمده است:

بنیان رسانه و ساختار ارتباطات در عصر جدید که هم تحولات را رصد می کند و هم تحول ساز است، از جایگاه مهم برخوردار است که اطلاع رسانی به هنگام، تحلیل هوشمندانه و تغذیه افکار عمومی از وقایع و حقایق و تولید آثار فاخر، از جمله اجزای تشکیل دهنده این مهم می باشد.

خداوند منان را شاکرم که خبرگزاری وزین و متعهد رسا با فعالیت بی وقفه و پر تلاش حضرت عالی و همکاران معزز در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و اهداف و ویژگی های فوق، کارنامه ای درخشان و موفق در سطوح مختلف به ویژه اخبار مرتبط با حوزه های علمیه در مواقع گوناگون، خاصه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا و جهاد ارزشمند و ماندگار طلاب و فضلای ارجمند و مواسات مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، در ساحت فعالیت های خود داشته است.

در نامه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مدیر دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خطاب به مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز آمده است:

لازم می دانم از تلاش های بی دریغ همکاران تان در اطلاع رسانی خدمات مخلصانه حوزویان که چشم جهانیان را به خود معطوف ساخته جدا تقدیر کنم./1350/پ203/ب1

ارسال نظرات