۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۵۴۴۰۷
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

تفکر و اندیشه‌های امام راحل در جامعه ترویج شود

تفکر و اندیشه‌های امام راحل در جامعه ترویج شود
حجت الاسلام ملک زاده بر ضرورت ترویج تفکر امام خمینی(ره) میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: مسؤولان نظام به گونه ای رفتار کنند که نظام اسلامی و حکومت دینی آسیب نرسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد ملک زاده، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین شاخص های امام خمینی(ره) در موضوع ساده زیستی پرداخت و گفت: رفتار، سیره عملی  و منش شخصی و خانوادگی امام خمینی(ره) به ویژه در زمینه ساده زیستی و دوری از تجملات شباهت زیادی به رفتار و سیره پیامبر و ائمه اطهار(ع) داشته است.  

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) در زمینه ساده زیستی مسؤولان گفت: امام راحل همواره اهل علم و مسؤولان، نزدیکان و خویشاوندان خود را به دوری از تشرفیات و اشرافی گری و تجملات  توصیه می کردند؛ برخی مسؤولان در ارکان نظام اسلامی ساده زیست هستند، اما فرزندان و نزدیکان و خویشاوندان آنها به تجمل گرایی اشرافیت و زندگی پر زرق و برق روی آورده اند. 

حجت الاسلام ملک زاده بر ضرورت ترویج تفکر و اندیشه های بنیان گذار انقلاب در میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: برخی رسانه ها برای تخریب نظام نسبت کذب و ناروا به مسؤولان می دهند، اما برخی از آنها به مال اندوزی و ثروت اندوزی روی آورده­ اند، باید در حالی که باید مسؤولان نظام به گونه ای رفتار کنند که به نظام اسلامی و حکومت دینی آسیب نزنند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه  استکبار جهانی درصدد تخریب تحریف آرمان های امام راحل و نظام اسلامی است؛ ابراز داشت: جمهوری اسلامی، طلایه دار استکبار ستیری در میان امت اسلامی است  و توانست شر تکفیری ها و داعش را از بین ببرد؛ اما رسانه های غربی نظام ایران را به عنوان دولت حامی تروریسم معرفی کنند تا مردم جهان را از حقیقت به دور نگه دارد./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات