۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۵۴۴۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت هویزه:

تفکر حمایت از مستضعفان امام راحل جهانی شده است

تفکر حمایت از مستضعفان امام راحل جهانی شده است
سرهنگ عبیداوی با بیان اینکه تفکر امام در حمایت از مظلومان و مستضعفان برگرفته از قرآن است، گفت: چنین تفکری برای مقابله با استکبار در حال گسترش به دیگر کشور‌های جهان است.
سرهنگ حاتم عبیداوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تفکر امام در حمایت از مظلومان و مستضعفان برگرفته از قرآن کریم است، اظهارداشت: چنین تفکری در حال گسترش به دیگر کشور‌های جهان است و امروز شاهد هستیم به کانون ظلم و ستم‌ها (آمریکا) نفوذ کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه با اشاره به اینکه مردم مستضعف و ظلم دیده آمریکا در حال قیام علیه حاکمان خود هستند، عنوان داشت: مشاهده تصاویر سردار شهید سلیمانی و سر دادن شعار‌هایی در باب امام راحل، نشان از نفوذ تفکر امام  خمینی (ره) که همانا حمایت از مظلومان در برابر مستکبران است، دارد.

سرهنگ عبیداوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل ستاد ارتحال امام در شهرستان بیان داشت: استفاده از علما و اساتید استانی برای برگزاری نشست‌های مجازی با محوریت امام و انقلاب اسلامی و اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه با همکاری کمیته امداد شهرستان از جمله برنامه‌های تصویب شده در ستاد است.

وی با بیان اینکه مداحان ولایی و انقلابی شهرستان در سوگ ارتحال امام در فضای مجازی به مداحی می‌پردازند، ادامه داد: برگزاری جلسات شعر مجازی با همکاری شعرا ولایی شهرستان و پخش کلیپ سخنرانی حضرت امام و رهبری در فضای مجازی در روز ارتحال امام پیگیری می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه پخش کلیپ وصیت نامه حضرت امام در فضای مجازی و ایجاد هشتگ «خمینی زنده است» در شبکه‌های اجتماعی را دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال شهرستان دانست. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات