۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۵۴۴۱۷
به مناسبت ارتحال امام؛

مسابقه‌های فرهنگی با موضوع راه و اهداف امام در خوزستان برگزار می‌شود

مسابقه‌های فرهنگی با موضوع راه و اهداف امام در خوزستان برگزار می‌شود
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به سالگرد ارتحال امام از برگزاری مسابقه‌های فرهنگی با موضوع راه امام و اهداف امام در برخی ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: اداره تبلیغات استان با تغییر در نوع اجرای برنامه‌های محتوایی، بیشتر در فضای مجازی، مسابقه‌هایی را در ارتباط با سالروز ارتحال امام برگزار می‌کند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی وسیعی از طریق شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های پیام رسان پیرامون ساعت سخنرانی رهبرانقلاب در ۱۴ خردادماه صورت گرفته است، عنوان داشت: به واحد‌های سازمان ابلاغ شد که به شکل جدی در زمینه زمان سخنرانی رهبرانقلاب اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی با موضوع راه امام و اهداف امام در دستور کار برخی ادارات است و تاکنون در برخی ادارات، مسابقه کتابخوانی برگزار شد.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه سخنرانی‌های زنده در اینستاگرام از سوی مبلغان در ارتباط با سالگرد ارتحال امام و ۱۵ خردادماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شخصیت، سیره و منش امام، روند طی شده و روندی که انقلاب اسلامی باید طی کند از سوی مبلغان سازمان تبیین می‌شود.

وی گفت: ارسال محتوای اثرگذار درباره شناسایی شخصیت امام و اقدام بزرگی که با پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد در فضای مجازی صورت می‌گیرد ضمن اینکه عکس نوشت، موشن گرافیک، کلیپ‌ها و تیزر‌های مرتبط با رحلت و شخصیت امام و ۱۵ خرداد برای مخاطبان ارسال می‌شود. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات