۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۵۴۵۲۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

قطار تحول در ایران با مدیریت رهبر انقلاب شتاب گرفت

قطار تحول در ایران با مدیریت رهبر انقلاب شتاب گرفت
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: پس از ارتحال امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب به قطار تحول در ایران اسلامی شتاب خاصی بخشیدند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امام راحل تابوی شکست ناپذیری شرق و غرب را شکستند.
 
وی با بیان این که در طی چهار دهه اخیر این مسأله در میدان عمل آشکار شد، افزود: فروپاشی شوروی سابق و همچنین وضعیت این روز‌های آمریکا نشان دهنده تحقق پیش بینی‌های امام راحل است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر آنچه امام خمینی(ره) در چند دهه قبل پیش بینی کرده بودند در طول سال‌های اخیر به وقوع پیوست، تصریح کرد: آنچه سبب شکست اقتدار غرب به سرکردگی آمریکا در سطح جهان شد، گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه سخنان خود به روحیه تحول خواهی امام راحل اشاره کرد و با بیان این که همان طور مقام معظم رهبری نیز فرمودند تحول خواهی به معنای اعتراض نیست، خاطرنشان کرد: تحول، حرکت به سمت رشد و پیشرفت همه جانبه و عدم اکتفا به داشته‌ها است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام راحل این روحیه تحول خواهی را در ملت ایران نهادینه کردند، افزود: تحول در ایران اسلامی در چهل سال اخیر با تقویت هویت اسلامی و ایرانی همراه بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها تحول را به معنای بی توجهی به ارزش‌های دینی تلقی می‌کنند که کاملاً اشتباه است، بیان داشت: آنچه که مورد نظر و توجه امام راحل بود تحول همراه با تقویت هویت دینی و انقلابی بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهل سال اخیر با تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی، در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است، خاطرنشان کرد: با اقدامات سطحی نمی‌توان به تحول در کشور امیدوار بود بلکه باید در این مسیر هدفگذاری و برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که در مسیر تحول باید ثابت قدم بود و مشکلات نهراسید، بیان داشت: یکی از دلایل مهم امام خمینی(ره) در پیروزی نهضت انقلاب و جهانی سازی گفتمان آن در جهان، عدم ترس از غیر خدا بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه با توجهات الهی و همچنین هوشیاری و انتخاب اصلح خبرگان ملت، پس از ارتحال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری به قطار تحول در ایران اسلامی شتاب خاصی بخشیدند، خاطرنشان کرد: بیش از سه دهه است ایران اسلامی با مدیریت حکیمانه ایشان به عنوان کشوری مقتدر و اثرگذار در دنیا نقش آفرینی می‌کند./۹۵۰/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات