۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۵۴۴۱۴
عضو هیأت رییسه مجلس:

انقلاب اسلامی با الگوی امام راحل با شتاب به پیش می رود

انقلاب اسلامی با الگوی امام راحل با شتاب به پیش می رود
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دهه سوم عروج غمبار امام روح الله همچنان با الگوی رهبری معمار کبیر انقلاب به حرکت پرشتاب خود ادامه می‌دهد.
‏به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی کریمی فیروزجایی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در جمع عاشقان امام راحل در بابل افزود: مقام معظم رهبری بعنوان خلف رشید امام امت، انقلاب اسلامی را همچنان با الهام از آموزه‌های وحیانی رهبر کبیر نظام اسلامی به پیش می‌برند.
 
وی با تشریح حوادث دوران انقلاب اسلامی بویژه بعد از عروج ملکوتی امام راحل یادآور شد: بعد از ارتحال جانسوز امام، ابعاد کینه توزی و دشمنی‌های استکبار و دسائس مخالفان انقلاب علیه نهضت انبیایی پیر جماران گسترده‌تر شد و روند شتابان توطئه ها‌ی دشمنان به سرکردگی آمریکا ضد انقلاب و مردم کشورمان همچنان ادامه دارد.
 
نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم، امام راحل را اسوه و الگوی تمام عیار انسجام و وحدت ملت‌های منطقه و جنبش‌های آزادی بخش جهان نامید و افزود: بعد از رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب مقام معظم رهبری بعنوان عمود اصلی خیمه مسلمین از عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران در برابر اهریمنان و معاندان دین ستیز با کارنامه‌ای درخشان و افتخار آمیز صیانت کرده و پرچم پیروزی و سرافرازی ایران را همچنان در اهتزاز نگه داشته اند.
 
وی از جوانان به عنوان امید‌های درخشان رهبری در گام دوم انقلاب نام برد و با اشاره به پیشتازی آنان در حفظ دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ هوشیاری جوانان مؤمن و با انگیزه برای مقابله با تهاجم فرهنگی سازمان یافته دشمنان تابلودار نظام و انقلاب تأکید کرد.
 
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، دهه پنجم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت و سرنوشت ساز در مسیر هدایت کشور دانست و افزود: انگاره‌های معرفتی مکتب امام راحل الگوی حیاتبخش و جاودان انقلاب شناخته می‌شود که باید با اهتمام در خور نیرو‌های انقلابی و جوانان حامی اندیشه‌های تابناک ولایت و امامت حراست شود.
 
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به ناکامی تلاش‌های مذبوحانه استکبار برای محو ارزش‌های دینی و انقلابی و بویژه فراموشی سیره ماندگار امام راحل در جامعه خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر حکیم و بصیر انقلاب بدرستی بیان کردند این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و عشق به امام و ولایت فقیه بعنوان حبل المتین انقلاب همواره در دل‌های عاشقان امام و رهبری فروزان است.
 
کریمی فیروزجایی، گرامیداشت نام و یاد معمار کبیر انقلاب و شهدای عالیمقام را ضرورت حیاتی واز جلوه‌های باشکوه نهضت امام روح‌الله عنوان و تصریح کرد: مادامی که ایران اسلامی با تابلوی امام راحل و پرچمداری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حرکت پر شتاب خود در مسیر ترسیمی ادامه می‌دهد از پیچ‌های تند و تنگنا‌های فراوان بسلامت عبور خواهد کردو هراسی از گردنه‌های سخت ندارد.
 
دبیر هیأت رییسه مجلس یازدهم با تاکید بر مانایی و جاودانگی پیام‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام اندیشه ولایت فقیه اصل همه اصل هادر همه عصر‌ها است و باید با پشتیبانی همه جانبه از سنگر ولایت و رهبری تداوم ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در جامعه تضمین کرد./950/پ203/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات