۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۵۴۳۶۶
حجت الاسلام طبرسی:

امام خمینی با پیروزی انقلاب، عزت و کرامت را به ملت ایران هدیه داد

امام خمینی با پیروزی انقلاب، عزت و کرامت را به ملت ایران هدیه داد
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هرچه داریم به برکت ولایت و رهبری است، گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب، عزت و کرامت را به ملت ایران هدیه داد.
حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر ضرورت ادامه خط امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: امروز شناخت خط امام خمینی(ره) امری ضروری و حائز اهمیت است.
 
وی با بیان این که امروز تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، حرکت در خط امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به بهترین نحو ممکن کشور را اداره کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: تبعیت از، ولی فقیه کلید حل همه مشکلات کشور است.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های امام خمینی(ره) است که از ایشان به یادگار مانده است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت و رهبری به کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان تبدیل شده است.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در طول همه این سال‌ها با توطئه‌ها و طراحی‌های مختلف تلاش کرد تا جایگاه ولایت و رهبری را در ایران اسلامی تضعیف کند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در سایه سار ولایت در دنیا عزتمدانه حضور دارند و نقش آفرین هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود، دفاع از مظلوم، ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم، استکبار ستیزی، حق طلبی و عدالت خواهی از جمله مهم‌ترین شاخص‌های خط امام خمینی(ره) است، ادامه داد: در طول سال‌های اخیر مقام معظم رهبری نیز همان مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه دادند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با پشتوانه عظیم مردمی و همچنین قدرتی که از انس با معبود و کلام الهی می‌گرفتند قدرتمدانه در برابر زورگویان عالم می‌ایستادند، افزود: پس از ارتحال ایشان نیز مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار در برابر سلطه گران عالم ایستادند و از حقوق به حق مظلومان عالم دفاع و حراست کردند.
 
حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تحول خاصی را در جهان به وجود آورد، ادامه داد: ملت ایران امروز از چنان عزت و اقتداری در جهان برخوردار هستند که در دوران رژیم سابق از چنین جایگاهی محروم بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) عزت و کرامت را به ملت ایران بازگرداند، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری یک شخصیت آگاه، هوشمند و مدبر در دنیا سرافراز است و این به برکت تلاش‌های امام راحل است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات