۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۵۴۵۴۶
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

شیوه‌ برگزاری امتحانات حوزه علمیه خوزستان

شیوه‌ برگزاری امتحانات حوزه علمیه خوزستان
حجت الاسلام موسوی زاده در رابطه با برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی گفت: با توجه به وضعیت استان، شیوه برگزاری امتحانات به مدیر و شورای مدرسه هر شهرستان تفویض شده است.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ثبت نام حوزه‌های علمیه تا پایان خردادماه ادامه دارد، عنوان داشت: ثبت نام به صورت متمرکز در سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه قرار بر برگزاری آزمون ورودی حوزه‌ها است، اظهارداشت: برگزاری امتحان با توجه به وضعیت کرونایی استان، مشخص نیست هر چند که سراسر مدارس استان، فراخوان ثبت نام را اعلام کردند.

این مقام مسؤول در رابطه با برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت استان، شیوه برگزاری امتحانات به مدیر و شورای مدرسه هر شهرستان تفویض شده تا با توجه به مقتضیات شهرستان متبوعه، بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن اولویت طلاب، اتخاذ کنند.

حجت الاسلام موسوی زاده با بیان اینکه امتحانات در شهرستان‌های با وضعیت قرمز به صورت مجازی برگزار شد، بیان داشت: امتحانات در برخی شهرستان‌ها که وضعیت سفید بود به صورت حضوری برگزار شد و در برخی شهرستان ها، تاکنون برگزار نشده است./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات